شناسهٔ خبر: 56448956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

نخستین تور آزاد ساحلی زنان؛ استارت مرحله یک چهارم نهایی با حضور کاظمی‌پورصعود گلستان و مازندران دو به مرحله نیمه‌نهایی

صاحب‌خبر -

مرحله یک چهارم نهایی نخستین تور آزاد والیبال ساحلی زنان ایران با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره تور ملی ساحلی آزاد زنان ایران که از روز شنبه نهم مهرماه با حضور 24 تیم آغاز شد، عصر امروز (یکشنبه دهم مهرماه) با چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی در زمین‌های ساحلی فدراسیون پیگیری خواهد شد.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان میهمان این مرحله از مسابقات بود که با دیدار دو تیم زنجان دو (مهسا مزجینی-کوثر آبایی‌پور) و مازندران دو (ساحله معصومی-زهرا کاظمی‌نژاد) آغاز شد.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال و یگانه یادگاری سرپرست فنی نخستین تور آزاد ساحلی زنان ایران، کاظمی‌پور را در این بازدید همراهی کردند و گزارشی از روند برگزاری مسابقات دادند.

تیم مازندران دو (ساحله معصومی-زهرا کاظمی‌نژاد) در این مسابقه دو بر یک به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم زنجان دو در ست دوم این مسابقه 21 بر 15 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول و سوم 21 بر 12 و 15 بر 8 مغلوب مازندران دو شد تا از دور مسابقات حذف شود.

در دیگر مسابقه این مرحله نیز گلستان (ثریا قلیچ‌نیازی-زهرا خان‌محمدی) دو بر یک و با امتیازهای 20 بر 22، 21 بر 13 و 15 بر 9 انزلی یک (مهدیه دلشاد-محدثه دلشاد) را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف مازندران دو شود.

برنامه دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بدین قرار است:

مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) – هرمزگان دو (کمند جلیلیان-زهرا پلاشی)

هرمزگان یک (فاطمه پلاشی-آتوسا صباوند) – قشم یک (روزان امینی‌زاده-کوثر حاضرخواجه)

نظر شما