شناسهٔ خبر: 56426927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در ۶ ماهه نخست سال صورت گرفت

میزبانی ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی از هنرمندان خراسان جنوبی

هنرمندان خراسان جنوبی در شش ماهه نخست سال در ۲۲ نمایشگاه تخصصی و غیر تخصصی صنایع دستی حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

فولادی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: پس از دو سال همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و حذف برخی محدودیت‌های کرونایی در کشور، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سراسر ایران آغاز شد و در این میان برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و غیرتخصصی صنایع دستی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفت.

او افزود: همزمان با این رویداد‌ها هنرمندان استان نیز فرصت را مغتنم شمرده و تقریبا در تمامی رویداد‌های مرتبط با صنایع‌دستی حضور پررنگ داشتند و به عرضه و فروش محصولات تولیدی پرداختند کما اینکه در ایام محدودیت‌ها، فروش محصولات صنایع‌دستی در فضای مجازی به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید

فولادی بیان کرد: هنرمندان استان در شش ماهه نخست سال، در ۵ نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی سایر استان‌ها با ۱۶ غرفه تحت پوشش استان، ۱۳ غرفه رایگان و ۳ غرفه آزاد حضور داشته‌اند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ادامه داد: ۹۰ هنرمند استان در این مدت، در ۱۱ نمایشگاه غیرمصوب صنایع‌دستی با ۸۴ غرفه تحت پوشش استان، ۶۴ غرفه رایگان و ۲۰ غرفه آزاد حضور داشته اند.

او اظهار کرد: ۶ نمایشگاه در هفته صنایع‌دستی برگزار شده و ۷۰ مورد بازارچه‌های موقت صنایع دستی با پوشش ۵۰۰ غرفه در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ برپا شده است.

نظر شما