شناسهٔ خبر: 66668461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با استقبال مردم و مسئولان؛

کاروان پیاده زیارتی امام خمینی(ره) وارد میانه شد

تبریز- کاروان پیاده امام علی علیه‌السلام با استقبال عمومی مردم و مسئولان وارد میانه شده و با حضور در مزار شهدای گمنام میانه، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، امام جمعه میانه در آیین استقبال از این کاروان، اظهار داشت: همانگونه که خون عامل حیات بدن است، امام حسین علیه‌السلام عامل حیات دین خداست و یاد و نام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، اسلام را زنده نگه می‌دارد.

   حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی تصریح کرد: دشمن در صدد خاموش کردن نام حسین و تضعیف و تعطیل راه اوست اما تا زمانی که امام حسین علیه‌السلام هست، راه او هست، و رهرو او هست، دین زنده خواهد ماند.

   وی با تکریم کاروان امام علی علیه‌السلام، گفت: شهدا به ما آموختند که نباید بگذاریم راه حسین بی‌رهرو بماند و این حرکت‌ها انحصاری به انسانهای برگزیده و خاص است و کاروان شما یادگاران دفاع مقدس، یادآور کاروان‌هایی است که به امام حسین پیوستند.

   خطیب جمعه میانه افزود: امروز نیت شما مورد قبول حق‌تعالی است و شما را معطر کرده است و ما آمده‌ایم تا از عطر شما بهره‌مند شویم.

   حجت‌الاسلام رشادی ادامه داد: در سایه این حرکتهاست که کشورمان به این اقتدار رسیده و در دنیا جزو قدرتمندترین کشورها، ستون دین اسلام و ام القرای جهان اسلام شناخته می‌شود.

   وی خاطرنشان کرد: تا این پرچم و این شهدا را داریم و این محفل‌ها هست، به آمال‌مان دست خواهیم یافت و کسی نمی‌تواند به ما آسیب و گزندی بزند.

   کاروان پیاده زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با استقبال عمومی مردم و مسئولین وارد میانه شده و در مزار شهدای گمنام حضور یافتند.

   این کاروان فردا پس از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس در مزار شهدای میانه، به سمت حرم مطهر امام راحل(ره) رهسپار می‌شوند.

نظر شما