شناسهٔ خبر: 56404865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آتش‌نشانان همواره دغدغه امنیت مردم را دارند/ بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اوجاقی مدافع امنیت تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آتش‌نشانان عزیز همواره دغدغه امنیت مردم را دارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حکیمه غفوری ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید اوجاقی با تسلیت شهادت این بسیجی مدافع امنیت، اظهار کرد: شهید اوجاقی متعلق به همه مردم تبریز است و به برکت خون این شهیدان خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: هرچند همه ما در این راستا و برای شهادت و جانبازی مردم ولایتمدار غمگین شدیم، ولی این مسائل باعث می‌شود دوباره منسجم و متحد پشتیبان نظام باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: از آتش‌نشانان عزیز که همواره دغدغه امنیت مردم را دارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، تشکر می‌کنم. این عزیزان در اغتشاشات اخیر هم واقعا هم‌پای دیگر نیروها بودند.  

وی افزود: از شهردار تبریز و شهردار منطقه ۹ همچنین سازمان آتش‌نشانی برای این خدمت بزرگ به شهر تبریز قدردانی می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های مجموعه شهرداری موجب توسعه و آبادانی شهر تبریز باشد.

ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اوجاقی به بهره‌برداری رسید

همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی ایستگاه آتش‌نشانی شهید اجاقی واقع در شهرک خاوران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال با حضور مسؤولان ارشد استانی، شهری و شهروندان به بهره‌برداری رسید.

 مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اوجاقی صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و حکیمه غفوری و غلامرضا احمدی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.

ایستگاه آتش‌نشانی خاوران دارای ۸۲۰ متر مربع اعیانی و سه هزار و ۲۵۰ متر مربع عرصه است که در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهری، تکمیل این ایستگاه از ابتدای سال‌جاری با جدیت دنبال و در دستور کار کارشناسان و مجریان معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفت.

همچنین بر اساس کاربری‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش‌نشانی و پد هلی‌کوپتر شهرک خاوران پیش‌بینی و لحاظ شده است.

۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۳۵۰ متر طول جدول‌کاری، ۷۰۰ مترمربع کفپوش، دو هزار مترمربع زیرسازی و ۲۵۰ تن آسفالت‌ریزی از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۹ تبریز در تکمیل این پروژه است.

با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر مبنی بر نامگذاری یکی از معابر یا اماکن تبریز به نام شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی، ایستگاه آتش‌نشانی خاوران به نام این شهید والامقام مزین شده است.

 
پایان پیام/س

نظر شما