شناسهٔ خبر: 56368297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار ۱۸۰ آتش نشان در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، اکیپ‌های سیار آتش نشانی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مستقر هستند.

صاحب‌خبر -

آتشپاد دوم مجید فرهادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: این اکیپ‌های سیار شامل خودرو‌های عملیاتی سبک و نیمه سنگین و موتورسیکلت‌های اطفای حریق و ۱۸۰ آتش نشان و نجاتگر در ۲ نوبت، به منظور تامین پوشش ایمنی مناسب عزاداران حسینی درنظر گرفته شده اند.

او افزود: همچنین آتش نشانان تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی در سالروز شهادت امام رضا (ع)، در آماده باش کامل خواهند بود و بیش از ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و خودروی دارای نردبان آتش‌نشانی، به طور منظم در سه لایه در خیابان‌های نزدیک به حرم رضوی مستقر شده اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: بست‌های ورودی حرم رضوی، میدان بسیج، چهارراه دانش، میدان طبرسی، چهارراه شهدا، میدان بیت المقدس، چهارراه مقدم، میدان عدالت و چهارراه خسروی را از جمله این مناطق است و این جانمایی‌ها و آمادگی پرسنل بخاطر آن است که در صورت بروز حوادث احتمالی، امدادرسانی سریعتر انجام بگیرد.

آتشپاد دوم فرهادی بیان کرد: از عموم شهروندان و عزاداران خواستاریم تا درصورت مشاهده هرگونه آتش سوزی و یا حادثه‌ای سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و ضمن حفظ خونسردی، نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام کنند.

نظر شما