شناسهٔ خبر: 56299023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار مشهد:

لیدرهای اغتشاشگران وابسته به جریانات ضد انقلاب هستند

فرماندار مشهد گفت: دیشب تعدادی از افرادی که با هدف تخریب اموال عمومی به میدان آمده بودند اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

صاحب‌خبر -

داوری فرماندار مشهد گفت: دیشب تعدادی از افرادی که با هدف تخریب اموال عمومی به میدان آمده بودند اقدام به تخریب اموال عمومی کردند، مامورین امنیتی خویشتنداری کردند، اما تخریب‌گران از این فرصت استفاده کردند و در ساعات پایانی شب اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

او افزود:تصمیم شورای تامین بر این شده از امروز به بعد مماشاتی نخواهد شد، مردم به هوش باشند.

فرماندار مشهد ادامه داد:کل جمعیت اخلالگر ۵۰ تا ۶۰ نفر بودند که درحال جابه‌جایی بودند، مردم با این افراد همراهی نکردند و این اخلالگران توسط نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

داوری بیان کرد: افرادی که دچار خسارت شدند به دستگاه قضایی شکایت کنند، مصمم هستیم خسارت را از افراد اخلاگر بگیریم.

او تصریح کرد: همه بازداشت‌شدگان دیشب در مشهد از لیدر‌های اغتشاشگران بوده‌اند که دارای سابقه وابستگی به جریانات ضدانقلاب هستند یا مستندات ارتباط آن‌ها با گرو‌های معاند به دست آمده است.

فرماندار مشهد تاکید کرد: مامور نیروی انتظامی که سه‌شنبه شب توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد اکنون با سوختگی ۲۵ درصد تحت درمان است. شمار دیگری از ماموران انتظامی نیز آسیب دید‌اند.

داوری اظهار کرد: از ساعت ۱۷دیروز  عصر که تجمعات شروع شد تا ۲۰ ماموران خویشتنداری کردند و هیچ اقدام ایزایی تا زمانی که تجمع کنندگان دست به اقدام تخریبی نزدند انجام نشد.

او افزود: افرادی که دچار خسارت شدند به دستگاه قضایی شکایت کنند، مصمم هستیم خسارت را از افراد اخلاگر بگیریم.

 

<div id="video-display-embed-code_16645885"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8244288/16645885?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما