شناسهٔ خبر: 56265695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بین محرومان استان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، ضمن قدردانی از همکاری سپاه با کمیته امداد، اظهارکرد: با برنامه ریزی و نشست‌های مشترک مقرر گردید ۳ هزار بسته آموزشی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج ادارات بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

وی گفت: سپاه تاکنون در عرصه محرومیت زدایی در کنار کمیته امداد قرارداشته و در زمینه مواسات و همدلی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و خدمات فرهنگی توانسته یاور این نهاد حمایتی باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج کلید طلایی حل مشکلات است افزود: مراکز نیکوکاری و پاسگاههای بسیج نیز امسال همکاری ویژه ای در تهیه و توزیع بسته های تحصیلی داشته اند.

وی از ابتکار عمل مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز نیز قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند که تمامی اطلاعات این افراد و دانش آموزان نیازمند غیر تحت حمایت در این مرکز ثبت شده است.

وی یادآورشد: با کمک و مساعدت مالی خیران و کمیته امداد، امسال ۶۱ دانش آموز در دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند و ۷ نفر نیز رتبه زیر هزار کسب کردند.

پایان‌پیام/ز

نظر شما