شناسهٔ خبر: 55886073 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۵۰ شهروند مشهدی در صف انتظار وام فرزندآوری

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: وام فرزندآوری در مشهد در مرحله پرداخت قرار دارد و ۷۵۰ شهروند مشهدی در صف انتظار این وام هستند.

صاحب‌خبر -


حمید صفایی گفت:با توجه به افتتاح سامانه وام فرزندآوری در کشور این اتفاق نیز در شهرستان مشهد در حال وقوع است و در مرحله پرداخت قرار دارد و ۷۵۰ شهروند مشهدی در صف انتظار وام فرزندآوری هستند.

او گفت: بودجه این وام به صورت استانی تخصیص داده می‌شود و بودجه ماهیانه خراسان رضوی ۸۹۹ میلیارد ریال است. طی فرآیند ثبت نام این وام تاکنون ۷۵۰ نفر در صف انتظار هستند و در کل خراسان رضوی ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در صف قرار دارند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی افزود: مدت زمان اعطای این وام از زمان ثبت نام اولیه حداکثر یک ماه و نیم است که بستگی به شعبه انتخابی متقاضی و پرداخت مربوطه دارد.

او بیان کرد: این وام با نرخ کارمزد ۴ درصد به صورت سالانه است. شرایط این وام با توجه به رتبه اعتباری متقاضی و سایر شرایط وام با یک ضامن معتبر قابل پرداخت است.

صفایی گفت: تعداد فرزندان چندقلو در اعطای این وام تاثیر دارد و به هر فرزند ۲۰۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت کلیه بانک‌ها موظف هستند از دستورالعمل‌های مربوطه پیروی کنند و بخشنامه و دستورالعمل مربوط به بانک مرکزی و به صورت سراسری است

نظر شما