شناسهٔ خبر: 55708658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان:

دشمنان با وجود ظرفیت های جوانان انقلابی قادربه چپ نگاه کردن کشور نیستند

میرشکاری با اشاره به ظرفیت های جوانان گام دوم انقلاب گفت: فرصت های زیادی در گام دوم انقلاب وجود دارد و باتوجه به حضور جوانان پر نشاط وبا امید انقلابی، دشمنان قادر به نگاه چپ به کشور ما نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی اکبر میرشکاری» با بیان اینکه همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب ذکر شده، نسل گذشته ما اقدامات بسیار خوبی در راستای عزت و اقتدار ملی انجام داده اند گفت: نسل جوان امروز ما با تولید پهباد های پیشرفته و مقاومت در برابر حملات سایبری دشمنان، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان با اشاره به رشادت های جوانان نسل دوم انقلاب در دفاع از حرم اهل بیت (ع) اظهارکرد: جوانان ما امروز که در فرهنگ و آموزش انقلاب اسلامی تربیت شده اند، بسیار قوی عمل می کنند و این جوانان انقلابی توانستند با تدبیر سرداران بزرگ مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی، خباثت ها و دشمنی های داعش را در نطفه خفه کنند و آن ها را به زباله دان تاریخ بیفکنند.

 

وی درخصوص ظرفیت های جوانان گام دوم انقلاب افزود: فرصت های زیادی در گام دوم انقلاب وجود دارد و باتوجه به حضور جوانان پرنشاط وبا امید انقلابی، دشمنان قادر به نگاه چپ به کشور ما نیستند.

 

میرشکاری افزود: فرهنگ ایثار و شهادت همواره در کشور ما زنده است و این فرهنگ را ما در بین جوانان مدافع حرم و مدافع سلامت به خوبی می بینیم.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان با اشاره به وظایف دیوان محاسبات در کشوراظهار کرد: دیوان محاسبات به استناد اصول 54 و 55 قانون اساسی تشکیل شده و وظیفه ی اصلی دیوان محاسبات، پاسداری از بیت المال است که امروز نگاه دیوان محاسبات به منابع انسانی به عنوان بیت المال در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در مرحله سوم که امروز دیوان محاسبات در این مرحله عمل می کند ، نگاه ما از سرمایه فیزیکی  و انسانی محض به سمت و سوی سرمایه های اجتماعی نیل پیدا کرده که این سرمایه به معنای اعتماد مردم به نظام و حاکمیت است.

 

میرشکاری با اشاره به عملکرد دیوان محاسبات در ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در شش ماه زودتر از موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانان گام دوم انقلاب در دیوان محاسبات اقدامات جسورانه ای را انجام دادند و گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ را شش ماه زودتر از موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه کردند که نتایج آن می تواند چراغ راه سازمان مدیریت و هیئت دولت برای تنظیم لایجه بودجه سال آینده باشد.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان به ظرفیت های استان سمنان سمنان نیز اشاره کردوافزود: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان موثر استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار جهادی ، دروازه خدمت در استان سمنان باز است و باید از این فرصت برای تحقق اولویت های استان که در سند آمایش و سند توسعه تنظیم شده با هم افزایی و همدلی به سمت و سوی تحقق اهداف پیش ببریم.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان منابع انسانی، منابع خدادادی و امنیت بسیاری خوبی دارد اضافه کرد: نیاز است تا با همدلی و همراهی به نتایج خوب در استان دست پیدا کنیم و لذا مدیران در سطح استان باید جرات و جسارت این را داشته باشند که حل مشکلات مردم را با استفاده از قانون تسهیل کنند.

 

پایان پیام/276

نظر شما