شناسهٔ خبر: 55702620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدرت دفاعی ایران عامل بازدارنده دشمن برای حمله به کشور

امام جمعه یاسوج قدرت دفاعی ایران را عامل بازدارندگی دشمن برای حمله به ایران دانست.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به برخی رویداد‌های پیش رو و گرامیداشت ۳۰ مرداد، روز جهانی مسجد گفت: مسجد محل زایش اندیشه‌های بزرگ و پایگاه‌های مقاومت انقلاب است، اما شاهد کمبود مسجد در مرکز استان و برخی نقاط هستیم.

او به ظرفیت مساجد برای انجام کار‌های تبلیغی، دینی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: انتظار می رود تعداد مساجد افزایش یابد و در همه مناطق به تعداد کافی مسجد ساخته شود.

آیت الله حسینی در ادامه با گرامیداشت ۳۱ مرداد، روز ملی صنعت دفاعی کشور گفت: قدرت دفاعی ایران عامل بازدارندگی و مانع حمله دشمن به کشور شده است.

او افزود: این موضوع باعث است که برخی تلاش می کنند توسعه صنعت دفاعی ایران را کم اهمیت و غیر ضروری جلوه می‌دهند، اما پیشرفت کشور در این زمینه باعث افتخار ملت ایران و تعجب دشمنان شده است.

آیت الله حسینی به کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و ساقط کردن دولت مصدق اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد تاریخی نشان از وابستگی بی قید شرط حکومت پهلوی به بیگانگان بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این رویداد اوج ذلت و وابستگی حکومت آن زمان ایران را نشان می‌دهد، با این حال برخی‌ها حاضر به پذیرش و درک این واقعیت تاریخی نیستند و آن را وارونه تفسیر می‌کنند.

امام جمعه یاسوج می گوید: امروز ایران به چنان عزت و اقتداری رسیده که در مقابل امپریالیسم جهانی ایستاده و پنجه در پنجه آمریکا کرده و این شکوه عزت و اقتدار را نباید کوچک دانست.

او با اشاره به ۲ شهریور روز پزشک، از خدمات مدافعان سلامت و سفید پوشان شفا بخش قدردانی کرد و افزود: ایثار و مجاهدت‌های پزشکان در دوران تلخ و اندوه بار کرونا نشان دهنده جایگاه والای پزشکان است.

آیت الله حسینی آغاز هفته دولت را پیشاپیش به کارگزاران قوه مجریه تبریک گفت و ادامه داد: خدمت در ایران انقلابی و ایرانیان شور آفرین افتخاری است بزرگ که باید قدر آن را دانست.

نظر شما