شناسهٔ خبر: 66801765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سفارت پاکستان خبر داد؛

شرکت نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تشییع شهید سید ابراهیم رئیسی

نخست‌ وزیر پاکستان در مراسم تشییع پیکر شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش در تهران شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، سفارت پاکستان امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه مطبوعاتی از حضور نخست وزیر این کشور در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور فقید ایران و همراهانش خبر داد.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهانش که در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سانحه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی ایران به شهادت رسیدند، به تهران سفر کرد.

در بیانیه مطبوعاتی صادره از سوی سفارت پاکستان در این خصوص آمده است: نخست وزیر پاکستان صبح امروز در فرودگاه مورد استقبال مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سفیر پاکستان در تهران مدثر تیپو قرار گرفت. محمد شهباز شریف به نمایندگی از ملت و دولت پاکستان به دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ایران تسلیت گفته و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

بیانیه مذکور اضافه می کند: محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، سید محسن نقوی وزیر کشور ، جام کمال خان وزیر بازرگانی، عطاالله تارر وزیر اطلاعات رسانی و همچنین دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان طارق فاطمی نیز نخست وزیر را در این سفر همراهی کردند.

نظر شما