شناسهٔ خبر: 55562709 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی‌ های ماشینی اندروید - معرفی ۲۰ بازی برتر ماشینی موبایل + لینک دانلود | ویجیاتو

وقتی هیجان تبدیل به المانی مهم در بازی‌سازی می‌شود / Android Central

صاحب‌خبر -

چند سالی است که بازی های ماشینی اندروید به پیشرفت‌های دوست داشتنی بسیاری دست پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌هایی که این سبک‌ از بازی‌ها را در راس دید مخاطبان قرار داده و آن‌ها را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌سازی روی پلتفرم موبایل کرده است. خلاقیت توسعه دهندگان موبایلی و همچنین از طرفی، المان‌های جذاب از جمله دلایل موفقیت ریسینگ‌های موبایلی در طی چندین سال گذشته بوده و پلتفرم موبایل نیز باید به داشتن چنین سبکی به خودش افتخار کند.

بنبراین اگر از علاقه‌مندان بازی های ماشینی اندرویدی هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا سری به دنیای بازی های ماشینی اندروید بزنیم و بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها؛ ۲۰ مورد از بهترین بازی های ماشینی اندروید که می‌توانید همین حالا تجربه‌شان کنید را به شما معرفی کنیم. پس بنابراین بهتر است تا کمربندهایتان را محکم ببندید تا ماجراجویی‌هایمان را درست از همین مقاله شروع کنیم.


Project : Offroad 2.0

اگر از مسابقات ریسینگ، بازی‌ های ماشینی و مسیرهای تکراری‌ آن‌ها خسته شده‌اید و دلتان تجربه‌ای جدید از یک بازی ماشینی اندروید اما با چاشنی آفرود می‌خواهد؛ بازی Project : Offroad 2.0 بدون شک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. Project : Offroad 2.0 شاید آن‌طوری که باید از نظر گرافیکی نتواند که شما را راضی کند، اما گیم‌پلی بازی به لطف استفاده از مکانیزم‌های چالش برانگیز و فیزیک واقع‌گرایانه، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی ماشینی اندرویدی برایتان خواهد بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Bycodec Games گیم‌پلی واقع‌گرایانه
سال انتشار: ۲۰۲۰ گرافیک نسبتا خوب

Project : Offroad 2.0 یک بازی واقع‌گرایانه با المان‌های صخره‌نوردی و آفرودی است. جایی که شما باید از بین هزاران سنگ و تپه مسیرتان را به سمت خط پایان شروع کنید، موانع و تپه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سربگذارید و به خط پایان برسید. منتهی همه‌چیز به همین سادگی هم نیست و شما با چالش‌هایی بسیاری رو به رو خواهید شد. از مکانیک واقعی صخره‌های بازی بگیرید تا تمام شدن بنزینتان در وسط ناکجا آباد. همچنین نمی‌توان از قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی به همین سادگی عبور کرد. بالاخره شناسه بارز هر بازی ماشینی قابلیت‌های شخصی‌سازی آن است و Project : Offroad 2.0 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Beach Buggy Racing 2

ریسینگ‌های آرکید – کلاسیک موبایلی چند سالی است که طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده‌اند و تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست. Beach Buggy Racing 2 از آن دسته از بازی‌هایی بود که توانست خیلی زود جایگاهش را در بین دیگر بازی های ماشینی موبایلی به دست آورد. چیزی‌که Beach Buggy Racing 2 را از دیگر بازی‌ های ماشینی اندرویدی متمایز می‌کرد، گیم‌پلی سریع و کلاسیک بازی بود که شما را یاد بازی‌ های ماشینی کلاسیک نینتندو خواهد انداخت.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Vector Unit گیم‌‌پلی کلاسیک و آرکید
سال انتشار: ۲۰۲۱ گرافیک کارتونی و فانتزی

گرافیک کارتونی، گیم‌مودهای مختلف و بخش آنلاین نیز؛ از جمله دیگر دلایلی هستند که این بازی را دوست داشتنی‌تر کرده‌اند. همچنین تنوع خوب ماشین‌ها و قابلیت‌های شخصی‌سازی را نباید از قلم انداخت. بازی ابدا نمی‌خواهد که یک ریسینگ واقع‌گرایانه باشد و برای همین، انبوهی از قابلیت‌های فانتزی مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد تا با استفاده از آن‌ها حریف‌هایتان را از پیش رو بردارید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


Dirt Trackin 2

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Bennett Racing Simulations گیم‌پلی هیجان‌انگیز و متفاوت
سال انتشار: ۲۰۱۹ گرافیک و فیزیک واقع‌گرایانه

بازی Dirt Trackin 2 مناسب آن دسته از افرادی است که انتظار چندان زیادی از یک بازی ماشینی اندروید ندارند و تنها چیزی‌که برایشان مهم است، گیم‌پلی و مکانیک‌های کنترلی بازی است. ساده بگویم، نباید انتظار چندانی از گرافیک Dirt Trackin 2 داشته باشید. این بازی سعی می‌کند که توام با آرامش، تجربه‌ای سرگرم کننده باشد. Dirt Trackin 2 برخلاف گرافیکش، گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای را برایتان فراهم ساخته. جایی‌که شما باید از بین ۵ کلاس مختلف خودرو‌ها یکی را انتخاب کنید و مشغول تجربه بازی شوید. گیم‌پلی استوار، تنوع در گیم‌مودها و مسابقات و درنهایت هوش مصنوعی خوب حریفانتان؛ دلایلی خوب برای تجربه Dirt Trackin 2 هستند و می‌توانید روی گیم‌پلی بازی حساب ویژه‌‌ای باز کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

خرید دسته بازی آی پگا مخصوص موبایل

Drive#

تجربه یک بازی ریسینگ آرکید با المان‌های رانر چگونه می‌تواند باشد؟ بازی موبایلی Drive# مصداقی عالی برای خلاقیت روی پلتفرم موبایل است. عنوانی که توسط استودیوی مستقل Pixel Perfect Dude ساخته شد و توانست که با ترکیب چندین المان مختلف در یک بازی موبایلی، شاهکاری دوست داشتنی را رقم بزند که گرافیک هنری‌اش مو به تن‌تان سیخ خواهد کرد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Pixel Perfect Dude گیم‌پلی آرکید و المان‌های کلاسیک
سال انتشار: – گرافیک و جلوه‌های بصری دوست داشتنی

بیش از ۲۹ خودروی مختلف و ۵ محیط جذاب برای ویراژ دادن و دریفت کشیدن، انتظار شما را در بازی Drive# می‌کشند. یکی از نقاط قوت این بازی، هندلینگ منحصر به فرد ماشین‌هاست. هر خودرو در Drive# هندلینگ خاص خودش را دارد و شما طبعا با چالش‌های سرگرم‌کننده بسیاری رو به رو خواهید شد. از طرفی نباید مکانیک‌های کنترلر بازی را فراموش کرد! به‌ هر حال ما با یک بازی ماشینی اندرویدی طرف هستیم و نباید انتظاراتمان را از کنترلر‌های بازی کم کرد و Drive# عملکردی فوق‌العاده در بخش کنترلرهای لمسی دارد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Grand Prix Story

Grand Prix Story یکی دیگر از آن دسته از بازی‌های متفاوت موبایلی است که سعی می‌کند با گرافیک کلاسیک و پیکسلی، پایبند به ریشه‌های اصلی بازی‌سازی باشد. این بازی در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم موبایل منتشر شد و نهایتا در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Kairosoft برای کنسول نینتندو سوئیچ پورت شد. اما چیزی‌که این بازی را خاص می‌کند، گیم‌پلی و گرافیک رنگارنگ بازی است. گرافیکی که بسیار شبیه آن‌چیزی است که ما پیش‌تر با بازی‌های کلاسیک تجربه کرده‌ بودیم.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Kairosoft گیم‌پلی قدیمی و خاطره‌انگیز
سال انتشار: ۲۰۱۱ گرافیک و موسیقی‌متن دوست داشتنی

ماموریت شما در دنیای Grand Prix Story این است که یک تیم حرفه‌ای اتوموبیل‌رانی را از صفرتاصد تشکیل دهید. واقع‌گرایانه و منطقی بودن در دنیای Grand Prix Story هیچ معنایی ندارد، بنابراین خودتان را برای هرچیزی آماده کنید! از آنجایی که شما مدیر هستید، طبعا باید تلاش کنید تا تیمتان بهترین نتایج را بگیرد. رانندگان مختلفی را جذب تیمتان کنید و ماجراجویی خودتان را داشته باشید. اگر علاقه‌مند به تجربه یک بازی مدیریتی با المان‌های ریسینگ – ماشینی هستید، Grand Prix Story انتخابی عالی برای شماست.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade یک بازی هیجان‌انگیز مسابقه‌ای است که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی Vector Unit برای کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوئیچ و نهایتا پلتفرم موبایل منتشر شد. Riptide GP: Renegade توانست تا خیلی زود تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازی‌ های ماشینی روی موبایل شود و داستانش را در دل مسابقات جت اسکی روایت می‌کرد. جایی که شما این‌بار بجای سر و کله زدن با ماشین‌های مسابقه‌ای، باید با جت اسکی‌های مختلفی مسیر مسابقه را طی می‌کردید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Vector Unit مکانیزم‌های کنترلر متناسب با گوشی موبایل
سال انتشار: ۲۰۱۶ گرافیک و گیم‌پلی منحصر به فرد نسبت به دیگر بازی‌های موبایلی

یکی از نقاط قوت Riptide GP: Renegade جایی دیده می‌شود که هوش مصنوعی بازی عملکردی فوق‌العاده داشته و به جرات می‌توان گفت که یک سر و گردن از دیگر بازی‌های موبایلی بالاتر قرار دارد. گرافیک جذاب، بخش آنلاین اعتیار آور و در نهایت، مدل‌سازی و مکانیک‌های کنترلر خوب Riptide GP: Renegade؛ دلایلی هستند که این بازی را لایق بودن در این لیست کرده‌اند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

خرید دسته بازی تسکو مخصوص موبایل

Top Speed 2

اگر علاقه‌مند به دنیای مسابقات درگ هستید، بازی Top Speed 2 یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی های ماشینی این لیست است. جایی که شما باید به عنوان یک مامور پلیس شجاع، وارد گروه‌های مافیایی و مسابقات درگ شوید تا بتوانید آن‌ها را شناسایی و دستگیر کنید. بیش از ۷۰ نوع خودروی مختلف، گیم‌مود‌های متنوع و مکانیزم‌های رقابتی جذاب؛ Top Speed 2 دقیقا تبدیل به چیزی‌ کرده‌اند که مخاطب موبایلی از یک بازی ماشینی جذاب انتظار دارد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: T-Bull مکانیزم درگ و گیم‌پلی مهیج
سال انتشار: ۲۰۱۹ گرافیک جذاب و صداگذاری قابل قبول

قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی نیز طراحی خوب دارند، اما بدون ایراد هم نیستند! یکی از چیز‌هایی که باعث دلسری مخاطب خواهد شد، پرداخت‌های نسبتا زیاد داخل بازی است. اما اگر همین مورد را فاکتور بگیریم، باور کنید که Top Speed 2 با آن داستان اکشنش؛ قطعا ارزش یک‌بار تجربه کردن را دارد. نهایتا جالب است بدانید که این بازی موبایلی برای پلتفرم پی‌سی نیز دردسترس است و شما می‌توانید از طریق استیم به این بازی جذاب دسترسی داشته باشید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Rebel Racing

بازی Rebel Racing قطعا جزو یکی از بهترین بازی‌ های ماشینی اندرویدی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Hutch Games در دسترس قرار گرفت. بازی شاهکاری به تمام معناست و تماما رنگ و بوی بازی های ماشینی قدیمی فرنچایز نید فور اسپید را می‌دهد. اگر سری بازی‌های نید فور اسپید را تجربه کرده باشید، Rebel Racing نیز برایتان بسیار آشنا خواهد بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Hutch Games کلونی جذاب برای فرنچایز نید فور اسپید روی پلتفرم موبایل – گیم‌پلی خارق‌العاده
سال انتشار: ۲۰۱۹ گرافیک و صداگذاری دوست داشتنی

یکی از اولین چیز‌هایی که به محض تجربه Rebel Racing نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد، گرافیک واقع‌گرایانه، صداگذاری و مدل‌سازی شاهکار بازی‌هاست. انگار که استودیوی Hutch Games تمامی بازی‌های نید فور اسپید را داخل یک دیگ بزرگ ریخته و آن‌ها را هم زده و حاصلش بازی Rebel Racing از آب در آمده. قابلیت‌های شخصی‌سازی جذاب، و محیط‌های متنوع یکی دیگر از دلایلی هستند که باعث می‌شوند ما این بازی را جذاب بنامیم. از بیابان‌های سوزان بگیرید تا شهرهای بزرگ، همه‌چیز آماده است تا شما با ماشینتان همه‌چی را به آشوب بکشید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Need for Speed No Limits

خوشبختانه پیشرفت پلتفرم موبایل بهانه‌ای خوب برای توسعه دهندگان بزرگ بود تا بازی‌های جذابش را راهی دنیای بازی‌های موبایلی کنند. فرنچایز نید فور اسپید، جزو همین بازی‌ها بود و حالا با ۲ نماینده دوست داشتنی، حرف‌های زیادی روی پلتفرم موبایل برای گفتن دارد. Need for Speed No Limits در سال ۲۰۱۵ توسط استودیوی Firemonkeys توسعه پیدا کرد و ماموریت انتشارش برعهده استودیوی الکترونیک آرتز بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Firemonkeys – الکترونیک آرتز گیم‌پلی دوست داشتنی
سال انتشار: ۲۰۱۵ گرافیک و صداگذاری خوب

بازی تماما رنگ و بوی یک نید فور اسپید اصیل را داشت. اگرچه این فرنچایز چند سالی است که دیگر حال و روز خوشی ندارد، اما بازی موبایلی Need for Speed No Limits همچنان پایبند به ریشه‌های اصلی این مجموعه است و همان رنگ و بوی کلاسیک را می‌دهد. چه انتظاری از یک بازی ماشینی اندرویدی دارید؟ Need for Speed No Limits دقیقا همان‌چیزی است که الکتروتیک آرتز باید مشابه‌اش را بسازد و این بازی آخرین امید طرفداران نید فور اسپید است.

راستی اگر بازی Need for Speed No Limits آنطوری که باید نتوانست که شما را سرگرم کند، بازی Need for Speed Most Wanted دیگر نماینده موفق استودیوی الکترونیک آرتز است که می‌توانید روی موبایل تجربه‌اش کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

خرید دسته بازی گیمسر مدل Prime مخصوص موبایل

Mario Kart Tour

وقتی استودیوی نینتندو در سال ۲۰۱۸ بازی Mario Kart Tour را معرفی کرد، طرفداران بازی‌های موبایلی حتی باورشان نمی‌شد که حالا می‌توانستند یک بازی ماشینی از دنیای ماریو را روی موبایل تجربه کنند. Mario Kart Tour نهایتا در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی منتشر شد و توانست که با نقدهای خوبی نیز مواجه شود. گیم‌پلی بازی درست به همان اندازه که از استودیوی نینتندو انتظار می‌رفت پر هیجان و شگفت انگیز بود و به جرات می‌توان گفت که بازی یکی از بهترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌ های ماشینی چند سال اخیر است.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: نینتندو گیم‌پلی هیجان‌انگیز
سال انتشار: ۲۰۱۸ گرافیک خوب و صداگذاری جذاب

Mario Kart Tour به صورت کاملا رایگان منتشر شده، اما اگر بخواهید که از تمامی اسکین‌ها، شخصیت‌ها و یا دیگر محتوای بازی بهره‌مند شوید؛ باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید. منتهی با این حال، هنوز هم می‌توان به Mario Kart Tour به چشم یک بازی رایگان و جذاب نگاه کرد و از تجربه آن لذت برد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Motorsport Manager Mobile 3

فرنچایز Motorsport Manager Mobile یکی از بهترین فرنچایزهای موبایلی بود که مرز بین یک بازی ماشینی و یک بازی استراتژی را به نازکی یک تار مو تبدیل کرده بود. نسخه سوم و آخرین نسخه از این فرنچایز با نام Motorsport Manager Mobile 3 در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی Playsport برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Playsport Games حضور المان‌های استراتژی – گیم‌پلی متفاوت
سال انتشار: ۲۰۱۸ گرافیک خوب و صداگذاری حرفه‌ای

فرض کنید که برای یک‌بار هم که شده، تصمیم بگیرید که بجای مسابقه دادن؛ در گوشه بنشینید و صرفا مسابقه دهندگان را مدیریت کنید! بازی Motorsport Manager Mobile 3 اینجاست تا همین رویای شما را تبدیل به واقعیت کند. جایی که باید تیم حرفه‌ای اتوموبیل‌رانی‌یتان را پایه گذاری کند و در مسابقات بین‌المللی شرکت کنید. رانندگان حرفه‌ای را به خدمت بگیرید و برای تیمتان یک اسپانسر خوب پیدا کنید. اینجا همه‌چیز به خود شما و نحوه مدیریت تیمتان بستگی دارد. Motorsport Manager Mobile 3 حتی به ریزترین جزئیات یک بازی مدیریتی – مسابقه‌ای با المان‌های ماشینی موبایلی توجه کرده و همین موضوع تجربه این بازی را چندین برابر بهتر کرده است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

CSR Racing 2

فرنچایز CSR Racing یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های ماشینی درگ موبایلی است که نسخه اولش در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در سال ۲۰۱۶ نوبت به نسخه دوم بازی رسید تا راه نسخه اول را ادامه دهد. استودیوی بازی‌سازی NaturalMotionGames تمام تلاشش را در ساخت بازی CSR Racing 2 به کار گرفته و شما می‌توانید که انتظارات بالایی از این بازی داشته باشید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: NaturalMotionGames قابلیت‌های درگ و مولتی‌‌پلیر جذاب
سال انتشار: ۲۰۱۶ گرافیک خوب

نیازی نیست که نگران کنترل کردن ماشینتان باشید، CSR Racing 2 خودش همه‌چیز را برایتان پیش خواهد برد. تنها کاری که باید انجام دهید، تعویض به موقع دهنده‌ها برای شتاب بیشتر است. شما باید در کمترین زمان، بهترین تصمیم را برای تعویض دهنده ماشینتان بگیرید تا بتوانید از حداکثر راندمان موتور ماشینتان استفاده کنید و برنده بازی شوید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

خرید دسته بازی فلای دیجی مخصوص موبایل

Real Racing 3

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: الکترونیک آرتز گیم‌پلی دوست داشتنی
سال انتشار: ۲۰۱۳ گرافیک کنسولی

استودیوی الکترونیک آرتز اوج هنرنمایی خودش را با ساخت Real Racing 3 به رخ کشیده است. عنوانی که وقتی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، به سبب گرافیکی که در آن زمان داشت؛ یکی از بهترین بازی های ماشینی موبایلی شناخته می‌شد و هنوز هم با گذشت چندین سال از انتشارش ارزش تجربه کردن را دارد. Real Racing 3 یک بازی ماشینی واقع‌گرایانه است که شما را به دنیای مسابقات حرفه‌ای رانندگی می‌برد. جایی که باید با استفاده از تمامی پتانسیل‌های بازی، تبدیل به قهرمانی مشهور در دنیای مسابقات جذاب ریسینگ شوید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


GRID Autosport


GRID Autosport یکی از آن دسته از بازی‌هایی است که گوشی شما را تبدیل به کنسولی قدرتمند خواهد کرد. اجازه دهید که پیش آن‌که به سراغ گیم‌پلی بازی برویم، درباره گرافیک آن صحبت کنیم. گرافیک GRID Autosport بهترین گرافیکی است که می‌توانید در دنیای بازی‌های موبایلی پیدا کنید. موتور فیزیکی و گرافیکی بازی پویا طراحی شده و شما شاهد جزئی‌ترین اتفاقات نیز خواهید بود.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Feral Interactive – Codemasters گیم‌پلی به شدت واقع‌گرایانه و فیزیک منحصر به فرد
سال انتشار: ۲۰۱۹ برای موبایل – ۲۰۱۴ برای دیگر پلتفرم‌ها گرافیک و صداگذاری خارق‌العاده

گیم‌پلی GRID Autosport درست به اندازه گرافیکش دوست‌داشتنی است. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از خودروهای دوست‌داشتنی، گیم‌مودهای جذاب و ویژگی‌های شخصی‌سازی متنوع؛ تمامی آن‌چیزی را ساخته‌اند که GRID Autosport باید به داشتنش افتخار کند. متاسفانه و یا خوشبختانه، شما برای اجرای بازی باید آن را از مارکت‌های معتبر بخرید، منتهی باور کنید که GRID Autosport ارزش خرج کردن را دارد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Asphalt 9: Legends

بازی ریسینگ بازی ریسینگ
مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: گیم‌لافت گیم‌پلی جذاب و متفاوت
سال انتشار: ۲۰۱۸ گرافیک دوست داشتنی

اجازه دهید که لیستمان را با شاهکاری جذاب به پایان برسانیم. بدون شک بازی موبایلی Asphalt 9: Legends شاهکاری بی‌رغیب در دنیای بازی‌ های ماشینی موبایلی است. عنوانی که مرز بین دیوانگی و خلاقیت را به چالش کشیده و تجربه‌ای توام از هیجان را برایتان را فراهم خواهد کرد. از طرفی گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی بازی Asphalt 9: Legends را تبدیل به سفری مملو از آدرنالین تبدیل خواهند کرد که شما به همین زودی آن را فراموش نخواهید کرد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Horizon Chase – World Tour

بازی ماشینی اندروید بازی ماشینی اندروید

در طی چندسال اخیر بازی‌های ویدیویی دچار پیشرفت‌های بسیاری شده‌اند. امروزه به محض شنیدن نام یک بازی مستقل؛ می‌توان انتظارات واقعا بالایی از این سبک از بازی‌ها داشت. باور کنید یا نه، اما امروزه این بازی‌های مستقل هستند که بیش از دیگر عناوین دنیای بازی‌های ویدیویی؛ خلاقیت را چاشنی کارشان کرده‌اند و سعی می‌کنند که مخاطب را درست به آن‌چیزی که انتظارش را دارند، برسانند. خوشبختانه خبر خوب این است که پای بازی‌های مستقل به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز شده و شما می‌توانید با خیالی آسوده، به سراغ این بازی‌های دوست داشتنی بروید.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Aquiris Game گیم‌پلی آرکید و کلاسیک
سال انتشار: ۲۰۱۵ گرافیک فانتزی و رنگارنگ

بازی موبایلی Horizon Chase – World Tour جزو آن دسته از بازی‌های فوق‌العاده‌ای است که طرفداران زیادی دارد. منتهی چیزی‌که باعث شده تا ما در این لیست به سراغ Horizon Chase – World Tour برویم؛ درواقع المان‌های ساده و دوست داشتنی این بازی است. این بازی موبایلی در نگاه اول چندان خارق‌العاده بنظر نمی‌رسد. منتهی راز بازی Horizon Chase – World Tour درست در گیم‌پلی آن پنهان شده و این بازی به لطف گرافیک و حس و حال آرکیدی که دارد، بسیار یادآور بازی‌های کنسول سگاست! همچنین باید بدانید که بازی موبایلی Horizon Chase – World Tour در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌شود و تمی فانتزی و رنگارنگ دارد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

‎CarX Highway Racing

بازی ماشینی اندروید بازی ماشینی اندروید

سال‌هاست که بازی‌سازهای موبایلی قدمی بزرگ در راستای نزدیک‌تر کردن هرچه بیشتر بازی‌هایشان به دنیای واقعی؛ برداشته‌اند. در تمام این سال‌ها ما استودیوهایی را دیده‌ایم که ناممکن‌ها را روی پلتفرم موبایل تبدیل به عواملی امکان‌پذیر کرده‌اند. در این بین نیز استودیوی مستقل CarX Technologies درست جزو آن دسته از بازی‌سازهای موبایلی است که هیچ غیرممکنی برایش تعریف نشده. این استودیو تاکنون بازی‌های دوست داشتنی بسیاری را ساخته که هرکدامشان پتانسیل‌های بالایی داشته‌اند. CarX Technologies به صورت تخصصی روی ساخت بازی‌های ریسینگ کار می‌کند و باید انتظار بالایی از آن داشت.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: CarX Technologies گیم‌پلی هیجان‌انگیز
سال انتشار: – گرافیک و موسیقی‌متن خوب

CarX Highway Racing درست همان‌چیزی است که طرفداران بازی‌ های ماشینی انتظارش را دارند. شما با یک بازی دوست داشتنی طرف هستید که طعمی واقعی از دنیای مسابقات ماشینی را برایتان به تصویر کشیده. CarX Highway Racing به لطف قابلیت‌های خوب شخصی‌سازی‌اش و همچنین تنوع خوب ماشین‌هایش شناخته می‌شود و ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Gear.Club

بازی ماشینی اندروید بازی ماشینی اندروید

چه اتفاقی میوفتد که اگر ما به سراغ تجربه یک بازی ریسینگ؛ منتهی با المان‌های شبیه‌ساز بریم؟ در طی چندسال اخیر؛ بازی‌سازها تلاش کرده‌اند تا از آن کالبد یکنواختشان خارج شوند و بازی‌هایی را بسازند؛ که خلاقیت حرف اول و آخر را در این بازی‌ها می‌زند. در این بین نیز استودیوهای بسیاری روی پلتفرم موبایل با الهام از همین ایده، بازی‌هایی را ساخته‌اند که قطعا لایق ستایش هستند. بازی موبایلی Gear.Club درست از آن دسته از بازی‌های فوق‌العاده‌ای است که روی پلتفرم موبایل چندان دیده نشده، منتهی این موضوع به معنای بد بودن این بازی موبایلی نیست.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Eden Games تنوع خوب ماشین‌های بازی
سال انتشار: ۲۰۱۶ گرافیک قابل قبول و صداگذاری خوب

Gear.Club در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی مستقل Eden Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد. بازی موبایلی Gear.Club در ابتدا قرار بود که به صورت کاملا انحصاری برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کند، منتهی پس از موفقیت‌هایی که این بازی داشت، سازندگان Gear.Club؛ این بازی را برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز پورت کردند و عنوانی را ساختند که قطعا ارزش تجربه کردن را دارد و نباید این بازی موبایلی را از دست بدهید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

CarX Drift Racing 2

بازی ماشینی اندروید بازی ماشینی اندروید

اگر طرفدار مسابقات درگ و دریفت‌کشی هستید، بازی موبایلی CarX Drift Racing 2 قطعا یکی از برترین گزینه‌های حاضر در این لیست است که باید به سراغش بروید. این بازی موبایلی نیز درست مانند دیگر عناوین مشابه، گرافیکی خارق‌العاده دارد. بازی موبایلی CarX Drift Racing 2 در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی CarX Technologies برای پلتفرم موبایل منتشر شد و موفق شد تا مسیر موفقیت‌آمیز دیگر بازی‌های پیشین استودیوی CarX Technologies را ادامه دهد و طولی نکشید که با نظرات مثبت منتقدان نیز رو به رو شد و ارزش تجربه کردن را دارد.

مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: CarX Technologies گرافیک خاص و دوست داشتنی
سال انتشار: ۲۰۱۸ گیم‌پلی و مکانیزم‌های منحصر به فرد

چیزی‌که این بازی موبایلی را خاص می‌کند، گرافیک دوست داشتنی و فیزیک واقع‌گرایانه بازی است. بطوری که مکانیزم‌های این بازی سخت و چالش‌برانگیز ساخته شده‌اند و باید اعتراف کرد که در دنیای این بازی همه‌چیز دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی CarX Drift Racing 2 تبدیل به یک میدان نبرد هیجان‌انگیز و دوست داشتنی برای طرفداران بازی های ماشینی اندروید شود.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Need for Speed: Most Wanted

بازی ماشینی اندروید بازی ماشینی اندروید
مشخصات بازی ویژگی‌ها
استودیوی سازنده: الکترونیک آرتز گیم‌پلی هیجان‌انگیز
سال انتشار: ۲۰۱۲ گرافیک و صداگذاری حرفه‌ای

نهایتا اجازه دهید که لیستمان را با بازی موبایلی Need for Speed: Most Wanted پایان دهیم. این بازی دومین نماینده از فرنچایز نید فور اسپید است که خوشبختانه پایش به دنیای پلتفرم موبایل باز شده. Need for Speed: Most Wanted از آن دسته از بازی‌های دوست داشتنی است که قطعا باید به سراغش بروید. این بازی نه‌تنها گرافیکی خارق‌العاده، بلکه موسیقی‌متن و گیم‌پلی به شدت دوست داشتنی نیز دارد و به طبع می‌تواند یکی از برترین گزینه‌ها برای طرفداران بازی های ماشینی اندرویدی باشد. بنابراین اگر دلتان یک بازی ماشینی اندرویدی شاهکار می‌خواهد، بازی Need for Speed: Most Wanted گزینه اول و آخر شماست.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

بهترین بازی ماشینی اندرویدی کدام است؟

در این مطلب نگاهی به ۲۰ مورد از برترین بازی های ماشینی اندرویدی داشته‌ایم؛ منتهی با این‌حال می‌توان از عناوینی چون Need for Speed: Most Wanted و GRID Autosport به عنوان برترین بازی‌ های ماشینی موبایلی یاد کرد.

آیا بازی های ماشینی اندرویدی جهان باز هستند؟

خیر؛ بیشتر بازی‌های این لیست به صورت خطی روایت می‌شوند و به دلیل محدودیت‌های پلتفرم موبایل، فعلا خبری از بازی های ماشینی جهان باز روی این پلتفرم نیست.

آیا برای اجرای این بازی‌ها نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند است؟

بله؛ از آن‌جایی که اکثر بازی‌های این لیست گرافیکی فوق‌العاده دارند، شما برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از این بازی‌ها نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند دارید.

Android Central

نظر شما