شناسهٔ خبر: 55545868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

توقيف شناور و کشف 270 کيلو مواد افيوني

صاحب‌خبر -
توقيف شناور و کشف 270 کيلو مواد افيوني
خبرگزاری آریا-فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف شناور و کشف 270 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و هروئین در بندر جاسک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین دهکی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر توسط سوداگران مرگ در حوزه شرقی شهرستان جاسک، بلافاصله اکیپی از ماموران زبده این پایگاه به همراه عوامل انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی و کمین، شناور قاچاقچیان را حین ورود به حوزه شناسایی و به سرنشینان قایق دستور ایست دادند و قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان غافلگیر شده بودند با تیراندازی به سمت آن‌ها قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدام قاطع ماموران روبه رو شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: قاچاقچیان که با حجم گسترده آتش ماموران مواجهه شده بودند به ناچار به سمت ساحل رفته و با رها کردن قایق از محل متواری شدند.
سردار دهکی ضمن اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان دردستور کار اطلاعاتی مرزبانان قراردارد، اظهار کرد: پس از بازرسی مرزبانان از شناور توقیفی؛ 268 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 کیلو گرم هروئین بالفافه کشف شد.

نظر شما