شناسهٔ خبر: 54949539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زنوزی: بردیف برای انجام کارهای بزرگ به تراکتور آمده است

تبریز - ایرنا - مالک باشگاه تراکتور گفت: قربان بردیف برای انجام کارهای بزرگ به تراکتور آمده و جذب بازیکن جدید با نظر وی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا زنوزی روز سه شنبه در مراسم معارفه بردیف در جمع اعضای تیم تراکتور، با بیان اینکه تراکتور یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار ایران و آسیاست، افزود: باتوجه به سوابق بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، پذیرفتن پیشنهاد همکاری از سوی وی افتخاری برای ماست.

وی گفت: نتایج تیم‌های تحت هدایت آقای بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و از وی و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.

زنوری خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و انتظار هواداران از شما زیاد است .  

وی ادامه داد: بنده از تمامی ارکان باشگاه می‌خواهم که همدل و هم‌صدا باشند تا به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابیم و این کار امکان‌پذیر هست.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه خبرهای خوبی برای هواداران دارم، اظهار کرد: آقای بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد.

زنوزی گفت: مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آتی به نتیجه ختم خواهد شد؛ همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید تا زمان اردو به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر نتیجه دهد.

زنوزی با بیان اینکه تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی بنا به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اطمینان می دهم که تراکتور به روزهای خوبش باز خواهد گشت و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: امیدوارم همگی به هدفمان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است.

بردیف: تراکتور مهم تر از تمامی نام هاست

 سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در جلسه معارفه و آشنایی با اعضای تیم، گفت: تراکتور مهم تر از تمامی نام ها بوده و همه بازیکنان باید با تمام توان در اختیار تیم باشند.

 قربان بردیف   افزود: «نظم» حرف اول و آخر را در تیم من می‌زند.

وی گفت: می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهمترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.  

وی در مورد دستیارانش، افزود: دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد و دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند.

بردیف گفت: ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد و گونزالس یکی دیگر از دستیارانم به خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

وی خطاب به بازیکنانش تاکید کرد: تراکتور مهم تر از تمامی نام‌هاست، معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچکترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است، من به شما باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیج موفقیتی به دست نمی‌آید.

تمرینات تراکتور برای فصل جدید از فردا ۱۵ تیر آغاز می شود.

در این مراسم بردیف و دستیارانش به اعضای تیم تراکتور معرفی شدند.

 ایوان دانیلیانتس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کندوخوف دستیاران خارجی بردیف از کشورهای اسپانیا، ترکمنستان و روسیه هستند اما هنوز دستیاران داخلی وی مشخص نشده و تکلیف دستیاران فصل قبل نیز نامعلوم است.

نظر شما