شناسهٔ خبر: 54842416 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گانتس: حماس دنبال "باج خواهی" در پرونده اسیر اسرائیلی است

پریسا فیضی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فایل ویدئویی که گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس درخصوص اسیر اسرائیلی و نابسامان شدن وضعیت جسمی وی منتشر کرد، "تلاشی برای باج خواهی از طریق استفاده از یک پرونده انسانی" خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنفرانس "هفته سایبری" در تل‌آویو گفت: "حماس بر خلاف قانون و اخلاق، چهار تن از فرزندان ما را محبوس کرده است."

وی ادامه داد: حماس مسئول است و به همین دلیل، من از جامعه بین الملل انتظار دارم که علیه حماس وارد عمل شود. دولت اسرائیل در چند مسیر و راهکار وارد عمل شده و برای بازگرداندن این افراد به خانه‌هایشان تمام تلاش خود را می‌کند. این یک مساله انسانی است و ما بر این اساس به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

بنی گانتس مدعی شد" این اقدام، "تلاشی از جانب حماس برای باج خواهی از طریق استفاده از یک پرونده انسانی است."

سه شنبه شب گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، تصاویری از یکی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در بند این گردان‌ها منتشر و بار دیگر اخباری که در خصوص وخامت وضعیت سلامتی وی پخش شده بود را تایید کرد.

گردان‌های عزالدین القسام در تلگرام تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد، هشام السید، سرباز اسرائیلی روی تخت خوابیده، در بستر بیماری قرار دارد و کپسول اکسیژن به وی وصل است.

در این تصاویر همچنین کارت شناسایی هشام السید، تاریخ تولد و شماره نظامی وی نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما