شناسهٔ خبر: 54458940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده مجلس: رئیسی برای به صفر رساندن آمار فوتی های کرونا از روسیه و چین کمک گرفت

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور به طورمستقیم از کشورهای مورد اعتماد جمهوری اسلامی برای واردات واکسن کمک گرفت و با روسای جمهور چین و روسیه مذاکرات لازم را آغاز کرد تا زمینه واردات واکسن فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز محبی، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در تشریح به صفر رسیدن فوتی‌ها ناشی از کرونا اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم موضوع ساماندهی وضعیت نابسامان شیوع کرونا درکشور و کاهش میزان در دستورکار‌ قرار گرفت. آیت‌الله رئیسی نیز به‌منظور مهار این بیماری و کاهش تعداد فوتی‌ها به‌طور مستقیم ورود کردند و با همتایان روسی و چینی خود به گفت‌وگو نشستند. 
وی افزود: رئیس‌جمهور به طورمستقیم از کشورهای مورد اعتماد جمهوری اسلامی برای واردات واکسن کمک گرفت و با روسای جمهور چین و روسیه مذاکرات لازم را آغاز کرد تا زمینه واردات واکسن فراهم شود.

محبی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که در اواخر دولت سیزدهم فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا به مرز ۷۰۰ نفر در روز رسیده بود. دولت سیزدهم با آغاز به کار‌خود این مهم را در دستور کار قرارداد و با اختصاص مبلغی از بودجه سالانه در پی اهتمام جدی و جهادی برای کاهش تعداد فوتی‌‌های ناشی از کرونا برآمد.
 مردم حمایت قاطع خود را از برنامه‌های دولت نشان دادند
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: بدیهی است که درکنار دولت مردم نیز همراه شدند و حمایت قاطع خود را از برنامه‌های دولت را نشان دادند. بنابراین مهار کرونا در این بازه زمانی حاصل تلاش دولت، ورود مستقیم اقای رئیسی و همراهی مردم است. وی در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: ادامه‌دار بودن اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی درگرو تصمیم ستاد ملی مقابله با‌ کرونا است و نمی‌توان به‌یک‌باره و سرخود پایان کرونا را اعلام کرد. بی‌شک باید تحت دستورالعمل‌های این ستاد باشیم و چنانچه لازم بود نسبت به دریافت دیگر دزهای واکسن کرونا اقدام کنیم. 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما