شناسهٔ خبر: 54353507 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیریت فرآیندها در کسب‌وکارهای خرد با سامانه‌ای بومی

یک شرکت دانش‌بنیان سامانه‌ای را برای اجرا و مدیریت کلیه فرآیندهای کسب‌وکارها در صنعت خرده‌فروشی طراحی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،مجید کولجی فردکهن مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان سبز افزار آریا با بیان اینکه سامانه‌ای جامع برای مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها طراحی شده، گفت: سامانه جامع فروشگاهی سبز کلیه فرآیندهای کسب‌وکارها در صنعت خرده‌فروشی را به‌صورت یکپارچه و متمرکز اجرا کرده و به صاحبان این کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریت سازمان خود را به‌صورت مکانیزه و کاملاً شفاف انجام دهند.

برنامه‌ریزی و مدیریت زنجیره تأمین به‌صورت هوشمند

سامانه جامع مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها دارای قابلیت‌های زیادی ازجمله برنامه‌ریزی و مدیریت زنجیره تأمین به‌صورت هوشمند، مدیریت لجستیک و تحویل سریع کالا، عملیات انبار پیشرفته و مکانیزه، صندوق فروش آفلاین و آنلاین، خودکار سازی فرآیندهای خرید تا پرداخت، کانال‌های فروش یکپارچه، موجودی کالا و داشبورد مدیریتی به لحظه و پیشرفته و سیستم مالی یکپارچه است.

کاربرد این محصول در کلیه کسب‌وکارهایی است که به‌صورت زنجیره‌ای یا تک فروشگاه، به فروش محصولات خود می‌پردازند و نیاز به مدیریت و کنترل دقیق فرآیندهای مختلف انبارداری، خرید، فروش، بازرگانی و مالی را دارند.

کاهش هزینه‌های نیروی انسانی

صاحبان این کسب‌وکارها با اجرای این سامانه علاوه بر استفاده از مزایای بسیاری زیاد این سامانه، می‌توانند با خودکارسازی بسیاری از فرآیندها، از قابلیت مهم کاهش هزینه‌های نیروی انسانی، کاهش هزینه‌های عملیاتی، دقت، صحت و اعتماد هرچه بیشتر در کسب‌وکار خود بهره‌مند شوند.

این محصول در صنعت خرده‌فروشی استفاده می‌شود و کاملاً مطابق با نیازهای عملیاتی این صنعت در داخل کشور تهیه و ارائه شده است، همچنین به‌صورت مستقیم باعث اشتغال بیش از 50 نفر و به‌صورت غیرمستقیم بیش از 1000 نفر شده است، به این افراد آموزش استفاده از این سامانه داده شده تا در کسب‌وکارهای مختلف مشغول به فعالیت شوند.

بومی‌سازی و تطابق آن با نیازهای صنعت خرده‌فروشی

 این محصول در صنعت کشور دارای اهمیت بالایی در کسب و کارها است زیرا صنعت خرده‌فروشی در کشور با توجه به سیاست‌های دولت در جهت ساماندهی به شبکه توزیع کالا به‌سرعت درحال‌توسعه است. استفاده از نمونه‌های داخلی ازجمله سامانه جامع فروشگاهی سبز، می‌تواند کمک بسیاری به کم کردن هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از خروج ارز کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان سبز افزار آریا با اشاره به اینکه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه شرکت‌های فناور مدتی است که مناسب به نظر می‌رسد، افزود: نیاز به توسعه حمایت‌ها در تأمین نیازهای این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف ازجمله سیاست‌های بازدارنده مالیاتی و بیمه‌ای و همچنین تأمین و پرورش نیروی انسانی متخصص است.

انتهای پیام/

نظر شما