شناسهٔ خبر: 54304524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارخانه تولیدی کفش در ورامین طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از آتش سوزی یک باب کارخانه تولیدی کفش ورزشی در خیرآباد ورامین خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی شجاعی مهر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی ورامین در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه مبنی بر آتش سوزی یک کارخانه تولیدی کفش ورزشی در خیرآباد ورامین، بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان به محل اعزام شدند.

وی گفت: باتوجه به گسترده حریق زیاد، نیروهای امدادی و عملیاتی آتش نشانی ورامین همچنان در تلاش هستند تا آتش سوزی را مهار کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: علت این آتش سوزی به دلیل انبارداری اشتباه بوده که موجب شده این کارخانه طعمه حریق شود.

شجاعی مهر با اشاره به نکات ایمنی در خصوص انبارداری بیان کرد: انبارها باید مجهز به وسایل اطفائی و سیستم های اعلام اتوماتیک و دستی باشد، تابلوها و علائم هشدار دهنده ایمنی در انبارها نصب شود و نصب تلفن آتش نشانی ۱۲۵ و ارگان های امدادی ضروری است.

وی در ادامه گفت: سیستم سیم کشی برق انبارها باید توکار و از داخل لوله های مخصوص انجام گیرد و اتصالات و کلیه کلیدها و پریزها و روشنائی ها از نوع ضد جرقه و ضد انفجار انتخاب شود‌.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های حرارتی شعله عریان در داخل انبارها ممنوع است، کلیه کارکنان انبارها باید آموزش آتش نشانی و ایمنی و طرز کار با وسایل اطفایی را فرا گیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما