شناسهٔ خبر: 66417769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف خودرو با ۲۷۰ میلیون ریال خلافی 

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف خودروی سمند  با ۲۷۰ میلیون ریال خلافی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "ابوالفضل کهزادی" روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران پلیس راه ایلام-کرمانشاه حین گشت زنی در سطح این محور، یک دستگاه خودروی سمند را به علت تخلف حادثه ساز متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو بدون توجه به جریمه‌های پلیس و تکرار آن در حال تردد بود که با پایش ترافیکی پلیس راه، شناسایی و بلافاصله بنابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات مربوط به خودروهای دارای خلافی، با ۲۷۰ میلیون ریال خلافی توقیف شد.

کهزادی با اشاره به برخورد قانونی پلیس با رفتار رانندگان پرخطر در حوزه پلیس راه، از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث و رفتارهای مخاطره آمیز خودداری کنند.

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به استان ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام در ادامه اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر امروز، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی افزود: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند، الزامی و ضروری است.

نظر شما