شناسهٔ خبر: 54284414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار قزوین:

مراسم پياده روي اربعين توان تشيّع را به رخ جهانيان خواهد کشيد

صاحب‌خبر -
مراسم پياده روي اربعين توان تشيّع را به رخ جهانيان خواهد کشيد
خبرگزاری آریا-استاندار قزوین گفت: مراسم پیاده روی اربعین یک قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن در جهت عرض ارادت به اهل بیت(ع) است و یکبار دیگر این حماسه باشکوه به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز پنجشنبه در جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین اظهار داشت: شور، نشاط و هیجان عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) مدتی به دلیل کرونا زمینه بروز و ظهور رسمی در مراسم پیاده روی اربعین نداشته و امسال دوباره یک قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن در جهت عرض ارادت به اهل بیت شکل خواهد گرفت.
وی افزود: این گردهمایی عظیم در شرایط فعلی جهان اسلام در کنار کارکردهای معنوی می تواند کارکردهای متنوعی داشته باشد و باید این گردهمایی به لطف و مدد الهی در باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود.
اعلایی گفت: در ستاد اربعین استان اقدامات خوبی انجام شده و تمامی موارد به شکل جزئی احصاء و متولیان شناسایی و به شکل منسجم، منظم و برنامه محور اقدامات دنبال می شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: امیدواریم با ظرفیت دستگاه های اجرایی و عشق و علاقه مردم ولایتمدار قزوین به اهل بیت عصمت و طهارت، شرایط مناسبی را نسبت به سال های قبل شاهد باشیم و مردم بتوانند به شکل حداکثری در این گردهمایی شرکت کنند.

نظر شما