شناسهٔ خبر: 54279385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار قزوین:

مراسم پیاده روی اربعین توان تشیّع را به رخ جهانیان خواهد کشید

اعلایی گفت: مراسم پیاده روی اربعین قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن به منظور عرض ارادت به اهل بیت(ع) است و یکبار دیگر این حماسه باشکوه به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، « محمدمهدی اعلایی» در جلسه ستاد مرکزی اربعین استان بیان کرد: شور، نشاط و هیجان عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) مدتی به دلیل کرونا زمینه بروز و ظهور رسمی در مراسم پیاده روی اربعین نداشته و امسال دوباره یک قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن برای عرض ارادت به اهل بیت شکل خواهد گرفت.

 

استاندار قزوین افزود: این گردهمایی عظیم در شرایط فعلی جهان اسلام در کنار کارکردهای معنوی می تواند کارکردهای متنوعی داشته باشد و باید این گردهمایی به لطف و مدد الهی در باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود .

 

وی خاطر نشان کرد: در ستاد اربعین استان اقدامات خوبی انجام شده و تمامی موارد به شکل جزئی احصاء و متولیان شناسایی و به شکل منسجم، منظم و برنامه محور اقدامات دنبال می شود.

 

اعلایی یادآور شد: امیدواریم با ظرفیت دستگاه های اجرایی و عشق و علاقه مردم ولایتمدار قزوین به اهل بیت عصمت و طهارت، شرایط مناسبی را نسبت به سال های قبل شاهد باشیم و مردم بتوانند به شکل حداکثری در این گردهمایی شرکت کنند .

پایان پیام/293

نظر شما