شناسهٔ خبر: 54279933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نظام اسلامی یادگار شهیدان است و از مسیر اصلی خود منحرف نخواهد شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی یادگار شهیدان است و با تخریب و تهمت دشمنان از مسیر اصلی خود منحرف نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز که عصر جمعه برگزار شد گفت: از ویژگی های نظام اسلامی این است که با کودتا به سرانجام نرسید بلکه این انقلاب با خون های پاک شهدای عزیز به ثمر نشسته است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب شهید سعیدی اولین مجتهدی بود که زیر شکنجه به شهادت رسید در حالی که یک مامور جلوی خانه او گذاشتند که مانع از عزاداری برای شهید شوند، ولی خون شهیدان باعث شدکه نظام اسلامی به بار بنشیند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر انقلاب فرمودند« من آینده انقلاب را به مراتب روشن تراز گذشته می بینم» لذا به دشمنان اعلام می کنیم که نظام و انقلاب را  تخریب و مردم را مایوس نکنید زیرا این کار ، آب در هاون کوبیدن است و به یاری خداوند این انقلاب به امام زمان (عج) خواهد رسید..

آیت الله خاتمی یادآورشد: دشمنان با تخریب جمهوری اسلامی، روحانیت و مسئولان تلاش می کنند تا مردم را نا امید و مایوس کنند و به ملت ایران  تلقین کنند که  پس از ارتحال امام جمهوریت کمرنگ شده در حالی که جمهوریت یعنی رای مردم که بیش از ۴۰ انتخابات در کشور را برگزار کرده اند. 

image_2022_5_28-8_19_43_863_UrV

وی گفت: مردم نسبت به اصل انقلاب نگاه مشترک دارند و مردمی که در روز قدس و تشییع حاج قاسم  حماسه آفریدند و همیشه در صحنه حضور دارند و پای ارزشها ایستاده اند و حامی نظامند از آن دفاع خواهند کرد.

آیت الله خاتمی افزود: دشمن از زمان فتوای میرزای شیرازی به قدرت مرجعیت پی برده و با تخریب می خواهد به اهداف خود برسد.و به بهانه عمل جراحی اقتصادی که واقعا نیاز جامعه بود می خواهد گرانی ها را به حساب روحانیت بگذارد. 

وی اظهارداشت: رئیس جمهوری کنونی  بعداز پیروزی انقلاب خادم نظام بوده و هیچ نقطه ضعف اقتصادی ندارد و در این شرایط تخریب مسئولان در واقع تخریب نظام محسوب می شود که به مراتب بدتر از غیبت و تهمت شخص معمولی است. 

خاتمی یادآورشد: در مواجهه با اخبار فضای مجازی اصل را باید بر دروغ بودن خبرها گذاشت مگر اینکه خلافش ثابت شود زیرا دشمن می خواهد با تخریب نظام، جوانها تحت تاثیر قرار گیرند.

وی افزود: مسئولان و فرماندهان نظامی خادمان مردم هستند اما آمریکا تلاش می کند سپاه را نیز تخریب کند و بعضی هم در داخل کشور با آنها همراهی می کنند و می گویند سپاه به پادگانها برگردد، در حالی که اگر سپاه و نیروهای مسلح نبودند امروز مردم در اسارت و سلطه بودند. 

خاتمی اظهارداشت: در شرایطی که داعش مسلمانان و مسیحیان را با وحشی گری  می کشت این سردار دلها بود که موجب شکست داعش شد و مسلمانان را از شر تروریستها نجات داد.

نایب رئیس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادگار شهیدان است و از دست رفتنی نیست و تخریب های دشمن بی اثر است و ما تا آخرین نفس و آخرین نفر پای نظام و انقلاب ایستاده ایم.

انتهای پیام

 

نظر شما