شناسهٔ خبر: 54271292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری؛

خط ما خط ولايت است/ نيروهای مسلح، با اقتدار خادم ملت هستند

آیت اله خاتمی تخریب مسئولین را یکی دیگر از برنامه های دشمنان دانست و اظهار کرد: خط ما خط ولايت بوده است. آنجایی كه مسوولین در حمايت ولايت بودند ما حامي آنها بوديم و زماني كه از ولايت خارج شدند، از حمايت ملت خارج شدند.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید احمد خاتمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان البرز با اشاره به ایه شریفه ۴ «وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ» بیان کرد: از مصادیق «اعمالهم» این نظام اسلامی است که با کودتا به سرانجام نرسید، این انقلاب با خون های پاک شهدای عزیز به ثمر نشسته است.

 

وی گفت: شهید سعیدی اولین مجتهد بود که زیر شکنجه به شهادت رسید. خون شهیدان باعث شد که نظام جمهوری اسلامی به بار بنشیند. 

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرموده امام راحل که «خون برشمشیر پیروز است» اظهار کرد: «فلن یضل اعمالهم» اعمال شهیدان فراموش شدنی نیست و به دشمنان می گویم این انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

 

وی با اشاره به این سخن امام راحل که عاشورا نشان داد خون بر شميشر پيروز است گفت: رشادت شهدا فراموش نشدنی است و اين انقلاب ماندنی است و ان شالله پرچم اين انقلاب به دست بقيه الله(عج) می رسد و به منافقين مي گویيم که تخریب نکنید، مایوس نکنید چرا که تخریب نظام مثل آب در هاون کوبیدن است و آينده اين انقلاب به مراتب روشن تر از گذشته است.

 

آیت اله خاتمی در ادامه عنوان کرد: دشمن برای ایجاد ناامیدی به دنبال تخريب نظام و ضعيف جلوه دادن عملکرد نظام بعد از ارتحال امام راحل بود. لذا جهت ناامید و مایوس کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب به دنبال تخریب ۱_جمهوریت، ۲_روحانیت، ۳_ مسئولین را در دستور کار خود دارند. اولین تضعیف نظام، تضعیف جمهوریت بود. دشمن تلقین می کند که پس از ارتحال امام جمهوریت کمرنگ شده است. جمهوریت یعنی رای مردم. دشمن به دنبال القا این باور دروغ در جامعه است که بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده و مردم بخاطر بد عمل کردن مسوولان به نظام رای نداند.

 

وی دومین تخریب از سوی دشمن را تخریب اعتماد عمومی نسبت به اصل انقلاب خواند و اضافه کرد: دشمنی که به دنبال ایجاد بی اعتمادی در مردم و وارونه نشان دادن حقیقت جامعه ایران است، تعریف کند این مردم که از آنها یاد می کند چه کسانی هستند؟ آیا منظور دشمن مردمی است که در روز قدس و روز تشییع پیکر پاک حاج قاسم حماسه افرینی کردند و همیشه در صحنه حضور داشته اند؟ در این عرصه نیز دشمن شکست خورد چرا که ملت ایران پایبند انقلاب و آرمان های آن هستند.

 

آیت اله خاتمی تخريب روحانيت را سومین میدان عملکردی دشمن برای تضعیف اعتماد عمومی خواند و تصریح کرد: دشمن از زمان فتوای میرزای شیرازی پی به قدرت مرجعیت برده و شروع به تخریب روحانیت کرده و تاکنون نیز ادامه دارد. یکی از این موارد شهید بهشتی مظلوم بود. تخریب روحانیت شیوه ديرينه ای است كه دشمنان اين ملت كه سربلندی اين ملت را نمی خواهند همیشه در دستور كار دارند.

 

وی تخریب مسئولین را یکی دیگر از برنامه های دشمنان دانست و اظهار کرد: خط ما خط ولايت بوده است. آنجایی كه مسوولین در حمايت ولايت بودند ما حامي آنها بوديم و زماني كه از ولايت خارج شدند، از حمايت ملت خارج شدند. 

غيبت و تهمت گناه است و این گناه در مورد يک مسول بيشتر است چرا که تهمت ناروا نسبت به مسوولین، بدون دليل و منطق و استدلال موجب تضعیف نظام می شود.

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فضای دروغ مجازی عنوان کرد: نباید به این فضا اعتماد کرد آنچنان که امروز از مهمترین ابزارهای دشمن برای ایجاد بی اعتمادی در جامعه، همین فضای مجازی است. 

 

وی اضافه کرد: امروز نيروهای مسلح، خادم ملت هستند. برخی افراد ناآگاه و گاهی همسو با آمريكا، اقدام به تضعيف سپاه و تحريم ان مي كنند و به دنبال تخریب اميدي كه در جامعه ایجاد شده هستند. نظام جمهوری اسلامی ما يادگار شهداست و اين يادگار از بين رفتنی نيست.

 

آیت اله خاتمی در پایان گفت: معنای تکبیرهای شما قطعنامه اين مراسم است و پيامش اين است تا آخرين نفس و‌ تا اخرين نفر پای اين انقلاب ايستاده ايم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما