شناسهٔ خبر: 54079636 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 10 سریال راز بقا (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

دانلود قسمت دهم سریال راز بقا با کیفیت عالی و حجم کم که در ادامه می توانید به دانلود سریال راز بقا قسمت 10 با لینک مستقیم و ترافیک رایگان نیم بها دسترسی داشته باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از حلال دانلود، سریال راز بقا قسمت ۱۰ اولین ساخته‌ سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی است؛ این مجموعه هم مانند بسیاری از سریال‌هایی که آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشته است در ژانر درام و کمدی می‌باشد که بازیگران مطرح طنز در آن به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 10سریال راز بقا بپردازید.

نام سریال: راز بقا
قسمت: 10 دهم
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1401
ژانر : خانوادگی - کمدی
زبان : فارسی
سال انتشار : 1400
محصول کشور : ایران
کارگردان : سعید آقاخانی
بازیگران : بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی

دانلود قسمت 10 سریال راز بقا (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

برای دانلود قسمت دهم سریال راز بقا روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

دانلود سریال راز بقا قسمت 10

داستان سریال راز بقا

سریال راز بقا سعید آقاخانی درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حال بعد از فوت او هوای پسرش را دارد؛ حسن معجونی هم نقش برادر رحیم را در این مجموعه به عهده دارد.

دانلود قسمت 10 سریال راز بقا (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

بازیگران سریال راز بقا قسمت ۱۰

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان

بیوگرافی حسن معجونی قسمت دهم

محمد حسن معجونی (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. اولین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود و با این فیلم پا به عرصهٔ سینما گذاشت. معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد. او در اسفندماه ۱۳۹۸ با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد دارنده لیسانس کارگردانی و بازیگر ازدواج کرد.

حسن معجونی بازیگر تلویزیون و کارگردان تئاتر است. وی فارغ التحصیل رشته «ادبیات نمایشی» است. معجونی سرپرست گروه تئاتر لیو است. او در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان و همچنین سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده است. وی برای بازی در فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی٬ نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد.ما همه با هم هستیم، همیشه پای یک زن در میان است، کنعان و برف روی کاج ها از دیگر فیلم هایی هستند که معجونی در آن ها حضور داشته است.

درباره سریال راز بقا قسمت 10

سریال راز بقا قسمت 10 ساخته سعید آقاخانی پس از موفقیت سریال نون خ که در سه فصل از شبکه یک سیما منتشر شد حال برای اولین بار قرار است آقاخانی سریال جدیدش را در شبکه نمایش خانگی به منتشر کند راز بقا قرار است از عید 1401 هر هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر شود که تهیه کنندگی سریال بر عهده سید مصطفی احمدی و نویسندگی سریال را امیر وفایی بر عهده دارد نکته جالب توجه این سریال این است که نیمی از بازیگرانی که در سریال نون خ درخشیدند در قسمت ۱۰ سریال راز بقا هم حضور داشته و عنصر اصلی سریال که امیر وفایی است که هم برای نون خ نویسندگی کرده است اینبار قرار است سعید آقاخانی را در یک سریال شبکه نمایش خانگی همراهی کند.

آقاخانی که پس از موفقیت نون خ در تمامی فصل ها تصمیم گرفته ترکیب اصلی خود اعم از نویسنده و بازیگران است را حفظ کرده و اینبار بدون ممیزی کمتر در شبکه نمایش خانگی سریالش را منتشر کند باید دید آیا میتواند انتظار ببیننده ها را برآورده کند یا خیر…

رسانه حلال دانلود مرجع دانلود قانونی فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی امیدوار است که شما از دانلود قسمت 10 راز بقا رضایت داشته باشید و به همراه خانواده به تماشا و دانلود سریال راز بقا قسمت دهم بپردازید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما