شناسهٔ خبر: 54077513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از خبرگزاری فارس بازدید کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز از خبرگزاری فارس در استان بازدید و از نزدیک در جریان روندکاری این خبرگزاری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار داشت: فعالیت‌های ارزشی در حوزه رسانه بسیار مهم است.

وی مجموعه خبرگزاری فارس را مجموعه با ارزش دانست و تصریح کرد: گفتار و کردار این مجموعه براساس اصول انقلاب شکل گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: این خبرگزاری ادامه دهنده رهنمودهای حضرت امام‌ خمینی(ره) است و  براساس آنچه امام گفته حرکت می‌کند.

جعفری تبیین کرد: خبرگزاری فارس خبرگزاری است که به دور از حاشیه‌سازی کار کرده و توانسته مخاطبان زیادی جذب و اخبار خود را بر‌اساس صداقت و واقعیت‌ها منعکس کند.

وی حضور در این مجموعه ارزشی را افتخاری برای خود دانست و بیان داشت: خبرگزاری فارس در پوشش به موقع و شفاف اخبار جهاد کشاورزی پیشگام بوده است.

محمدرضا براتی، مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی نیز در گزارشی با اشاره به فعالیت این خبرگزاری در استان، اظهار داشت: ما در این خبرگزاری در عین اینکه تلاش می‌کنیم کار تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهیم باور و ایمان‌مان این است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی افزود: «خبرگزاری فارس» به عنوان فرزند ایران و رسانه تراز انقلاب اسلامی رویکرد عقلانی، امیدبخش و مردمی خود در حوزه اطلاع‌رسانی را در دستور کار خود دارد و حل مشکلات مردم، پیشرفت ایران و کمک به حاکمیت در مدیریت کشور را بهترین دفاع از انقلاب و انجام تکلیف انقلابی خود می‌داند.

براتی با تأکید بر اینکه ما در «خبرگزاری فارس» مبتنی بر اصول «سرعت»، «صحت» و «دقت» با حضور جوانانی پرشور و انقلابی فعالیت خودمان را دنبال می‌کنیم، بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه به نحو مطلوبی حرکت کنیم و بتوانیم رسالت و وظیفه ذاتی رسانه را به شایستگی ایفا کنیم.

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲ تن از خبرنگاران این مجموعه خانم‌ها «سمانه ترشابی و نجمه زهدی»، اظهار داشت: این دو از خبرنگاران پرتلاش، متعهد و انقلابی این مجموعه بودند که به رحمت ایزدی پیوستند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

نظر شما