شناسهٔ خبر: 54059381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فلاحی به مناسبت سالروز روز نکبت:

روزشمار سقوط رژیم صهیونیستی رو به پایان است

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت در مجلس معتقد است افزایش حملات صهیونیست‌ها از سر ضعف بوده و صرفا در حال دست و پا زدن برای بقا هستند.

صاحب‌خبر -

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین در سالروز روز نکبت، گفت: رژیم صهیونیستی با افزایش حملات به دنبال رسیدن به قدرت بیشتر نیست و فقط چون در موضع ضعف قرار گرفته، برای جلوگیری از سقوط خود در حال دست و پا زدن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت با قدرت بالایی در منطقه در حال پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی هستند، عنوان کرد: اسرائیلی ها بدانند اگر بخشی از مانورهایی که در پیش گرفته اند به عنوان یک حمله به مناطق دیگر صورت گیرد، یک گام دیگر خود را به نابودی نزدیک می کنند و پاسخ جبهه اسلام و مقاومت به آنها کوبنده خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صرفا برخی دولت ها دست دوستی به رژیم صهیونیستی داده اند اما ملت های آنها با آنها همراه نیستند، یادآور شد: در حالی که سران این کشورها تلاش دارند به اسرائیل نزدیک تر شوند، ملت آنها بیش از پیش در جامعه حاضر شده و شعارهای ضد صهیونیستی سر می دهند.

فلاحی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به سقوط خود نزدیک تر شده، برنامه های جهانی طبق تصمیم گیری های آنها پیش نمی رود و طرح خاورمیانه جدید شکست خورده است.

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ملت ها و سازمان های اسلامی نباید مسأله فلسطین و تجاوز به این کشور را فراموش کنند، خاطرنشان ساخت: کشورهایی که نگران اسرائیلی ها هستند می توانند آنها را در نقطه دیگری مانند اروپا و یا جای دیگر جای دهند که امنیت آنها همچون الان تضعیف نشود که حتی گنبد آهنین و دیوارهایی که کشیده اند نتواند از جانشان حفاظت کند چرا که سربازان اسلام توانسته اند به آن هم نفوذ پیدا کنند./

پایان پیام

نظر شما