شناسهٔ خبر: 54039036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۳۵۰ بازرسی بر بازار در سطح استان همدان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت:درطرح ویژه نظارت بربازار در استان همدان با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف ۳۳۵۰ بازرسی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

احمد شانیان گفت: مردم با اطمینان نسبت به خرید خود اقدام کنند و تحت تاثیر خیلی از مسائل حاکم بر بازار، قرار نگیرند و با توجه به میزان نیاز خود خرید نمایند.

او گفت: طبق رصدی که انجام شده است سعی کردیم کالا‌هایی که مردم بیشتر به آن نیاز دارند بررسی شود و اگر کمبودی است هرچه سریع‌تر رفع شود همه اقلام به میزان لازم در بازار وجود دارد، اما به دلیل فضای روانی ایجاد شده در بازار تقاضا برای خرید اجناس و اقلام افزایش پیدا کرده است و موجب ایجاد خلاء‌هایی در زمان مختلف خواهد بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۸۰ تیم بازرسی که متشکل از تیم‌های ۲ یا ۳ نفره هستند در سطح استان کار رصد بازار را انجام می‌دهند، بازرسی‌ها آغاز شده است و در صورت مواجه با تخلف اصناف، سریعا با آن‌ها برخورد می‌شود تا شاهد ایجاد بازاری آرام برای هم استانی‌های خود باشیم.

شانیان گفت: طی بررسی‌های میدانی که داشته‌ایم کمبودی در بازار دیده نشده، اما بعضی اقلام با توجه به اینکه مواد اولیه آن‌ها تغییراتی داشته دچار افزایش قیمت شده اند بقیه اقلام اساسی که تنظیم و توزیع آن‌ها با سازمان جهاد کشاورزی است هیچ تغییر و مشکلی نداشته است.

نظر شما