شناسهٔ خبر: 54033247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بایدن باز هم هریس را رئیس جمهور آمریکا خواند! +فیلم

رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین گاف خود معاونش را برای چندمین بار به اشتباه رئیس جمهور آمریکا معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

جو بایدن در سخنرانی خود در نشست «آسه‌آن»، معاون خود را رئیس‌جمهور خطاب کرد و گفت: من به رئیس‌جمهور «کامالا هریس» آگوست سال گذشته دستور دادم که به منطقه سفر کند.

سال گذشته هم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در دانشگاه ایالتی کارولینای جنوبی حضور یافته بود، در یک اشتباه لفظی معاون خود را «رئیس جمهور» خطاب کرد و وقتی می‌خواست از کامالا هریس یاد کند، گفت: «رئیس جمهور هریس! که با افتخار فارغ التحصیل هاروارد است، شاید درباره ایالت دلاویر بخواهد حرفی بزند».

هفته پیش بود که واشنگتن تایمز با گزارشی از گاف جدید بایدن نوشت: رئیس جمهور آمریکا در جمع کارگران کارخانه «یونایتد پرفورمنس متالز» در همیلتون اوهایو اعلام کرد که در دوران کاری خود بیش از ۵۰ بار به عراق، افغانستان و ایران سفر کرده است. 

بایدن به کارگران گفت: «من بیش از ۵۰ بار، ۴۸ بار است که وارد و خارج از افغانستان، ایران و عراق شده ام، منظورم عراق است و اکنون ما این کار را در اوکراین انجام می‌دهیم. شما تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنید.»

 بایدن هنگام خروج از این کارخانه هم راه خود را گم کرد و بار دیگر سوژه رسانه ها شد.

<div id="video-display-embed-code_16045281"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8135054/16045281?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما