شناسهٔ خبر: 53909442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گافی دیگر از رئیس جمهور آمریکا

بایدن راه خود را گم کرد+ فیلم

بایدن در جریان بازدید از یک کارخانه، با سردرگمی مسیر برگشت خود را گم کرد.

صاحب‌خبر -

فعالان شبکه‌های اجتماعی در آمریکا ویدیویی جدید از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا منتشر کردند که در آن بایدن هنگام بازدید از کارخانه‌ای ناگهان سردرگم می‌شود و راه خروج را گم می‌کند و از اطرافیان می‌پرسد به «کجا باید بروم؟».سپس دستیاران و حضار که در آنجا بودند راه را به او نشان دادند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی با کنایه به رئیس جمهور آمریکا در توییتر نوشتند که رئیس جمهور جهان آزاد در تعجب است که کجا باید رود!

به نظر می‌رسد اشتباهات کلامی و گاف‌های جو بایدن از کنترل خارج شده و در هر ملاقات رسمی و غیررسمی گاف‌های بایدن تا جایی رو به وخامت  گذاشته که او با لکنت‌های مکرر، فراموشی و اشتباه در نام کشور‌ها و رؤسای جمهور و در نهایت تکرار کلمات نامفهوم و نشان دادن علائم و رفتار‌های عجیب در برخی سخنرانی ها، سلامت توانایی‌های ذهنی خود را زیر سوال برده است. حقیقت ناخوشایند‌تر در مورد بایدن این است که او همیشه توانایی فوق العاده‌ای برای گفتن نه فقط اشتباه، بلکه بدترین چیز‌ها را داشته و این باعث شده برخی رسانه‌ها به او لقب «ماشین گاف» را بدهند.

<div id="video-display-embed-code_16013671"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8129349/16013671?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما