شناسهٔ خبر: 53892101 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اولین تریلر از فصل پنجم سریال Cobra Kai منتشر شد

تاریخ پخش آن هم مشخص شد / gamespot

صاحب‌خبر -

پخش سریال کبرا کای (Cobra Kai) در نتفلیکس با استقبال بسیار خوب روبه رو شده و طرفداران به شدت منتظر فرا رسیدن تاریخ پخش فصل پنجم آن هستند.

نتفلیکس با انتشار تریلری از تاریخ پخش فصل پنجم Cobra Kai رونمایی کره است و این سریال در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) در دسترس قرار خواهد گرفت. Cobra Kai در واقع دنباله‌ای برای سری فیلم‌های بسیار محبوب Karate Kid است که دو فصل اول آن توسط یوتیوب ساخته شد. به خاطر تغییر برنامه‌های تولید محتوا فیلم‌نامه دار یوتیوب، به نتفلیکس نقل مکان کرد. 

داستان Cobra Kai چند دهه پس از پیروزی دنی لاروسو با بازی رالف ماچیو (Ralph Macchio) بر جانی لارنس با بازی ویلیام زابکا (William Zabka) در فیلم Karate Kid اتفاق می‌افتد. پس از اینکه لارنس دوجوی کبرا کای را دوباره بازگشایی و شروع به تدریس کاراته می‌کند، آتش رقابت میان او و لاروسو دوباره شعله‌ور می‌شود. شما می‌توانید تریلری منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

در پایان فصل پیش شاهد بودیم که تری سیلور با بازی توماس یان گریفیث (Thomas Ian Griffith) باعث شد شخصیت جان کریس توسط پلیس دستگیر شود. در فصل پنجم تری سیلور قصد دارد دوجوهای بیشتری باز کند ولی دنی لاروسو با کمک شوزن با بازی یوجی اوکوموتو (Yuji Okumoto) در مقابل او قرار می‌گیرد. کورتنی هنگلر (Courtney Henggeler)، تنر بیوکنن (Tanner Buchanan) و مری مَوزر (Mary Mouser) هم برای فصل پنجم باز می‌گردند.

فصل پنجم سریال کبرا کای در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) پخش می‌شود.

ویجی موبایل: فکت‌های جالب جی‌تی‌ای سن آندریس و جایگزین‌های رد دد ردمپشن!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

gamespot

برچسب‌ها:

نظر شما