شناسهٔ خبر: 53819930 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوافضا برای جلب همکاری ایرانیان خارج از کشور

تهران - ایرنا- پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضا به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و جلب همکاری ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، ‌تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به امضای علیرضا ذاکر اصفهانی رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و رضا خاکی رییس انجمن هوا فضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه، دو طرف در چارچوب تعاملات علمی، فرهنگی و اجرایی متعهد به انجام همکاری در موضوعات مرتبط با هوافضا شدند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی؛ توسعه خدمات آموزشی - پژوهشی در راستای افزایش دانش علمی دانش‌پذیران؛ برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در خصوص شناسایی چالش‌ها و موضوعات روز و کسب‌وکارهای نوپا، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت؛ انجام طرح های پژوهشی مشترک، توسعه تعاملات بین‌المللی و همکاری با دانشگاه‌های تخصصی در جهان، دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی برای همکاری، برنامه‌ریزی برای ایجاد پژوهشکده‌های هوافضا و ارایه راهکارهای مناسب در راستای اجرایی کردن شعار سال و توسعه و فعال‌سازی مراکز نوآوری و رشد از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

نظر شما