شناسهٔ خبر: 53837204 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گسترش همکاری پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس بین‌المللی کیش، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به امضای دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و دکتر رضا خاکی، رئیس انجمن هوا فضای ایران رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در چارچوب تعاملات علمی، فرهنگی و اجرایی متعهد به انجام همکاری در موضوعات مرتبط با هوافضا شدند.

برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی؛ توسعه خدمات آموزشی - پژوهشی در راستای افزایش دانش علمی دانش‌پذیران؛ برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در خصوص شناسایی چالش‌ها و موضوعات روز و کسب‌وکارهای نوپا؛ برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت؛ انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک؛ توسعه تعاملات بین‌المللی و همکاری با دانشگاه‌های تخصصی در جهان؛ دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی برای همکاری؛ برنامه‌ریزی برای ایجاد پژوهشکده‌های هوافضا و ارائه راهکارهای مناسب در راستای اجرایی کردن شعار سال و توسعه و فعال‌سازی مراکز نوآوری و رشد از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

نظر شما