شناسهٔ خبر: 53558381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

`آخرین جزئیات نزاع فرد هتاک به کادر بهداشت و درمان تهران

روز گذشته درپی انتشار ویدئویی که یکی از کارمندان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به کادر بهداشت و درمان تهران در فضای مجازی موج واکنش‌ها و اقداماتی از دستگاه قضا و متولیان امر را به همراه داشته است که در پایان منجر به دستگیری فرد هتاک و تعلیق از کار وی را به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که یک مراجعه‌کننده به یکی از بانوان شاغل در کلینیک پزشکی بیمارستان مهرگان تهران مشت می‌زند. در توضیح این فیلم گفته شده است یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند قصد استفاده از دفترچه بیمه خود برای فرد دیگری را داشته است، هنگامی‌که با مخالفت کارکنان خانم روبه‌رو می‌شود، با مشت به‌صورت او می‌کوبد.

تعلیق فرد هتاک

ساعتی پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس با محکومیت شدید اتفاق رخ‌داده، اظهار کرد: با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضائی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج‌فارس تعلیق خواهد شد.

وی ادامه داد: اگرچه اتفاق رخ‌داده در ساعت غیر اداری و در محیط غیراداری از سوی این فرد در جایگاه یک شهروند رخ داده است، اما این شرکت در پاسخ به افکار عمومی و به دلیل انتساب این فرد به مجموعه بیدبلند خلیج‌فارس و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این مجموعه، پرونده این فرد را در کمیته تخلفات موردبررسی جدی قرار خواهد داد.

دستور برای دستگیری فرد هتاک

ناطقان، دادستان بهبهان درپی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع را صادر کرد.

به گفته دادستان بهبهان شخص موردنظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بیدبلند خلیج‌فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بیدبلند خلیج‌فارس مرتکب این رفتار شده است.

دستگیری فرد هتاک به کادر بهداشت و درمان

قضیه به این مرحله خاتمه نیافت در همان ساعات اولیه از انتشار ویدئو، علی دهقانی، رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان گفت: درپی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعاً صادر شد.

وی افزود: دستور قضائی برای پیگیری هتک حرمت منشی درمانگاه در بهبهان صادر شد.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به دستگیری فرد هتاک گفت: دستگاه قضائی این‌گونه کج‌اخلاقی‌ها در جامعه را برنمی‌تابد و با عامل این برخورد نامناسب، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست تا موضوع را به‌جای شبکه‌های خبری معاند از مراجع رسمی خبری و قضائی داخل کشور پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا، این فرد هتاک از نگهبانان و از نیروی پیمانکاری و غیررسمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس بوده است که بدون هیچ نمادی از مجموعه حراست، به‌عنوان یک شهروند حقیقی اقدام به این کار غیراخلاقی در خارج از محیط این شرکت و در ساعت غیرکاری، کرده است.

نظر شما