شناسهٔ خبر: 5349397 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

لوله‌آب‌سقف‌سیتی‌سنتراصفهان‌فروریخت+عکس

ریزش لوله های فاضلاب از سقف پارکینگ مجتمع تجاری سیتی سنتر اصفهان که در ورودی سپاهان شهر قرار دارد، موجب وارد آمدن خسارت به 50 دستگاه خودرو شده است.

صاحب‌خبر -

سقف مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان در ورودی سپاهان شهر اصفهان‌ دچار ریزش شد.گفته می شود نزدیک به 50 دستگاه خودروی پارک شده در این پارکینگ خسارت دید و تعدادی از شهروندان نیز دچار مصدومیت جزئی شده اند.


به گفته مهدی مقدری، مدیر روابط عمومی هایپر استار  اصفهان، تمام شهروندان از این مجموعه خارج شدند و خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی به وجود نیامده است.
از امار خسارات وارده هنوز گزارش کاملی به دست نیامده است.

براساس گفته روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عملیات شمعک گذاری در زیر لوله های فاضلاب انجام شده است و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه یک مورد تماس امدادخواهی از سوی مجموعه سیتی سنتر مبنی بر ریزش اقلام تاسیساتی از جمله لوله کشی ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن چهار خودروی امدادی به همراه هشت تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شدند که پس از آتل بندی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند. البته حال مصدمین رضایت بخش است.

برچسب‌ها:

نظر شما