شناسهٔ خبر: 5347326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دقایقی پیش

ریزش تأسیسات سقف پارکینگ مجموعه سیتی‌سنتر 8 نفر را مصدوم کرد

مدیر مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان با اشاره به ریزش تأسیسات سقف پارکینگ این مجموعه گفت: در جریان این حادثه حدود 20 خودرو خسارت دیدند و هشت نفر نیز مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

مسعود صرامی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ساعت 14 و 45 دقیقه ظهر لوله‌های فشار قوی آب واقع در پارکینگ این مجموعه بر روی چند خودرو رها شد.

وی افزود: در جریان این حادثه چند نفر از شهروندان زخمی شدند که البته خسارات جانی جدی وارد نشده و آسیب‌دیدگان به سرعت تحت مداوا قرار گرفتند. بیشتر خسارات وارده مالی و قابل جبران است.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: هشت شهروند در اثر ریزش تاسیسات سقف پارکینگ مجموعه تجاری سیتی‌سنتر اصفهان مصدوم شدند.

محمد مزروعی بیان کرد: با اعلام امدادخواهی از سوی این مجموعه تجاری چهار خودروی امدادی و هشت تکنسین را به این مجموعه اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان پایان یافته است، گفت: مصدومان به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شده‌اند و شدت جراحات بالا نبوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز درباره این حادثه اظهار کرد: هیچ‌گونه اختلالی در شبکه‌ آب‌رسانی محدوده سیتی‌سنتر گزارش نشده است و اختلال ایجاد شده مربوط به تاسیسات داخلی این مجتمع تجاری است.

به گزارش فارس، با وجود تماس‌های متعدد با مجموعه روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای پاسخگویی درباره این حادثه، این تلاش‌ها با عدم همکاری روابط عمومی این سازمان بی‌نتیجه ماند.

انتهای پیام/63043/ذ20/د1000

نظر شما