شناسهٔ خبر: 53398829 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کارشناس هواشناسي: تداوم بارندگي‌ها تا پايان هفته

صاحب‌خبر -
کارشناس هواشناسي: تداوم بارندگي‌ها تا پايان هفته
خبرگزاری آریا-کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارندگی‌ها و ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود که این وزش باد می‌تواند شدید باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی از نفوذ سامانه بارشی در برخی از استان‌ها خبر داد و گفت: از بعد از ظهر امروز با نفوذ سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور در برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزشباد شدید موقتی را خواهیم داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای امروز، روی دامنه‌های جنوبی البرز شرقی، شمال شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید را پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: در برخی نقاط احتمال خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.
گودرزی افزود: برای فردا، هجدهم فروردین، با نفوذ سامانه بارشی در برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، البرز، تهران و استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات استان‌های سمنان، همدان و مرکزی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت؛ این بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارد و مجددا از روز شنبه سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود.
وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز و روز پنجشنبه با تشکیل توده گرد و خاک در کشور عراق، انتقال آن به نوار غربی کشور را شاهد هستیم، تصریح کرد: بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور پدیده غبار را تجربه خواهند کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت را صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: گاهی وزش باد در پایتخت شدید است و بیشترین دما در تهران در ایستگاه مهرآباد به 28 درجه بالای صفر می‌رسد.

نظر شما