شناسهٔ خبر: 5330027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری زنجان: همدلی و هم زبانی موثری بین سه قوای نظام برقرار شده است

وزیر ارتباطات در شورای اداری شهر زنجان گفت: با نام گذاری عنوان سال 94 به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" توسط مقام معظم رهبری، فرصتی گران بها برای مجموعه قوای کشور به وجود آمده و البته در همه عرصه ها باید همدلی و هم زبانی در جامعه حکم فرما شود.

صاحب‌خبر - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمود واعظی در سفر به استان زنجان در جلسه شورای اداری شهر زنجان  حضور یافت و اظهار داشت:  دولت  تدبیر و امید تلاش دارد وعده های خود را برای سرو سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم  محقق سازد .
وی مساله اشتغال  را دغدغه اصلی نظام و مردم دانست و گفت:  تلاش دولت  یازدهم در کاهش نرخ تورم نشان داد این دولت نسبت به وعده های خود پایبند است.
واعظی  افزایش پهنای باند اینترنت  و فراهم ساختن زیر ساخت های فناوری اطلاعات  در استان  زنجان را در جهت کمک به ایجاد اشتغال در حوزه و اجرای طرح تبدیل زنجان به قطب الکتروینک برق و فناوری اطلاعات لازم دانست و گفت: این اقدامات در راستای توسعه کسب و کار در استان زنجان است و می تواند باعث افزایش بهره وری هر چه بیشتر این استان شود.
وی از  افتتاح120 کانال بین الملل و به بهره برداری رسیدن 190 کیلومتر فیبر نوری در استان خبر داد و گفت:
همچنین به شبکه انتقال  استان زنجان 16 هزار E1  نیز افزوده خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ورود نسل سوم شبکه ارتباطی به شهر ستان های  ابهر و خرمدره خبر داد و گفت:تلاش  داریم تا پایان امسال  میزان پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم  را   به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

نظر شما