شناسهٔ خبر: 53091103 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

وزارت اطلاعات: دو تیم تروریستى در سیستان و بلوچستان منهدم شدند / ۶ تروریست مسلح با مأموریت ترور چند تن از اتباع خارجی وارد ایران شده بودند

اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌‌های اطلاعاتی بیگانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان متلاشی شد.

به نقل از اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد.

براساس این گزارش، با اقدامات وزارت اطلاعات، 6 تروریست مسلح که با مأموریّت ترور چند تن از اتباع خارجی شاغل در پروژه‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند. علاوه بر آن، تیم پشتیبان تروریست‌های یاد شده نیز متلاشی گردید.

این گزارش می‌افزاید: سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهند که از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت آنها دریغ ننمایند و به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهد که هر گونه اقدام تروریستی آنها را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما