شناسهٔ خبر: 52947363 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی:

هفتمین جشنواره اسباب بازی مرحله به مرحله برگزار می شود

مهدی زاده با بیان اینکه جشنواره اسباب بازی کانون بر پایه ساختار و نیازسنجی صنعت اسباب بازی رشد کرده است، گفت: جشنواره هفتم می تواند گامی به سوی بازارهای جدید منطقه ای و جهانی باشد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیدین مهدی زاده امروز دوشنبه 16 اسفند در نشست هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از سال 94 جشنواره ای تحت عنوان جشنواره ملی اسباب بازی در کانون پرورش کودکان و نوجوانان شکل گرفت. یکی از ویژگی های مهم جشنواره اسباب بازی ساختار و چهارچوب های برون سازمانی آن است. بخش هایی از جشنواره اسباب بازی توسط متولیان صنعت اسباب بازی برگزار شده است. سعی شده که این جشنواره محفلی برای فعالان، صنعتگران و دغدغه مندان حوزه اسباب بازی باشد.

 

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی با اشاره به اینکه امسال جشنواره اسباب بازی به گام هفتم رسیده است، بیان کرد: جشنواره اسباب بازی ثابت کرده است که جشنواره ای پویا، منعطف و ارگانیک است. دومین ویژگی جشنواره اسباب بازی این است که بر پایه ساختار، نیازسنجی و نیاز صنعت اسباب بازی رشد کرده است. هدف این جشنواره گردهمایی فعالان حوزه اسباب بازی است. اهداف، ظاهر و شکل جشنواره اسباب بازی هر سال به فراخور نیاز جامعه و اهداف این جشنواره تغییر یافته است.

 

وی تصریح کرد: می توان گفت که جشنواره اسباب بازی در دوره چهارم بیشتر توسط بخش خصوصی برگزار شد و در چهارمین دوره جشنواره محصولات را به طور صندوق مشترک می فروختیم. در جشنواره پنجم اسباب بازی حضور حداکثری رسانه ها، نهادها و سازمان ها را داشتیم. در ششمین دوره جشنواره اسباب بازی برای اولین بار در پنج بخش به صورت مجازی برگزار شد. امسال در گام هفتم باز هم این جشنواره دچار تحولاتی منطبق بر نیازهای جامعه است. امسال سازمان های مختلف به ما کمک کردند و جشنواره اسباب بازی را حمایت کردند.

 

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی یکی از ویژگی های این دوره جشنواره را مرحله به مرحله برگزار شدن آن دانست و افزود: در سال های قبل جشنواره اسباب بازی متمرکز و در فاصله هفت تا 10 روز برگزار می شد. امیدواریم این جشنواره تبدیل به برندی شود که در جامعه به بهانه های مختلف حضور پیدا کند. امیدواریم جشنواره هفتم اسباب بازی گامی به بازارهای جدید منطقه و جهانی و همچنین تغییر نگرش از صنعتی نوپا به صنعتی رسمی با بنیه قوی باشد. تولیدکنندگان اسباب بازی در ایران جوان هستند.

پایان پیام/31

نظر شما