شناسهٔ خبر: 52367477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه مصلی‌نژاد به مناسبت دهه فجر در ایلام

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: هنرستان ۱۲ کلاسه مصلی‌نژاد به مناسبت دهه فجر با زیر بنای فضای آموزشی ۲۰۴۰ متر مربع افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

جلال حمره سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه امروز هنرستان 12 کلاسه مصلی‌نژاد در دهه فجر افتتاح شد گفت: زیر بنای فضای آموزشی مدرسه مصلی‌نژاد را ۲۰۴۰ متر مربع است؛ برای این فضای آموزشی نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که صد درصد هزینه آن توسط مصلی‌نژاد خیر مدرسه ساز تقبل شده است.

وی در خصوص مشخصات فنی این فضای آموزشی گفت: این فضا دارای ۱۲ کلاس درس و سالن آمفی تئاتر، جلسات، سالن‌های کارگاه، آزمایشگاه، نمازخانه، اطاق اداری با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استاندارد است که تجهیرات کامل مدرسه به صورت کامل توسط خیر مدرسه و با نظارت دقیق و کامل اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام برای تسهیل نزدیک به ۱۵۰ دانش آموز و در ۴ رشته کار دانش ، فنی و حرفه‌ای تحویل دستگاه بهره بردار شد.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۰ فضای آموزشی و ورزشی دیگر با ۴۵ کلاس درس و با زیربنای ۸ هزار و ۳۴۲ متر مربع زیربنا با هزینه ۴۰ میلیارد تومان که ۲۵ میلیارد تومان آن توسط خیرین تقبل شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما