شناسهٔ خبر: 52132275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام سردار «بهدانی فرد» به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

فرمانده انتظامی استان یزد با صدور پیامی، فرارسیدن روز زن و مادر را به تمامی مادران میهن بزرگ اسلامی خصوصاً خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده پرسنل و کارکنان زن این فرماندهی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد با صدور پیامی، فرارسیدن روز زن و مادر را به تمامی مادران میهن بزرگ اسلامی خصوصاً خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده پرسنل و کارکنان زن این فرماندهی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک وانحر، ان شانئک هو الابتر»
 
بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از معنویت است، این روز به یمن زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن نام گرفته که اگر روزی باید روز زن و یا روز مادر باشد، چه روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم و افتخار خاندان وحی است.
 
روز زن، روز نکوداشت مقام رفیع زنان و مادرانی است که در لحظه‌های حساس تاریخ این سرزمین همچون پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، روز‌های سخت دفاع مقدس و سال‌های آبادانی و سازندگی دوشادوش مردان غیور، ایستادگی کردند و اندیشه‌ای جز تعالی ایران اسلامی نداشتند.
 
روز زن روزی که به برکت و حرمت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای شده است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ مادران و زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند.
 
حضرت فاطمه (س) نمونه یک انسان کامل در همه ابعاد وجودی و مظهر جمیع خصوصیات یک انسان، دختر بودن، مادر بودن، همسر بودن و یک عنصر اجتماعی است و جامعه‌ای که بافرهنگ فاطمی تعریف و با ادبیات فاطمی تبیین شود بی شک نهایتا به فاطمی شدن زنان و علوی شدن مردان منتهی می‌شود.
 
اینجانب ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت و آموزگار شهادت، دخت نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت ولادت حضرت امام خمینی (ره)، به مقام شامخ مادران فداکار و همه‌ی زنان مسلمان بویژه بانوان ارجمند ایران اسلامی و خانواده همکاران عزیزم در فرماندهی انتظامی استان یزد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
انتهای پیام/

نظر شما