شناسهٔ خبر: 52123722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خسارت ۴.۵ میلیارد ریالی طوفان به شبکه‌های برق‌ سمنان/ اشکالات رفع شد

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه طوفان مبلغ چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، به تأسیسات برق‌رسانی این استان خسارت وارد کرد، گفت: اشکالات و خسارات وارده برطرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خسارت‌های وارده به شبکه و تأسیسات توزیع برق این استان ناشی از وقوع طوفان و برف و کولاک برطرف شد.

وی بیان کرد: یکم بهمن‌ماه در نقاط مختلف استان سمنان، طوفان، بارش برف، بوران، کولاک شدید، تندباد و باران به وقوع پیوست و خساراتی را به شبکه و تجهیزات برق‌رسانی وارد کرد که با تلاش مجدانه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی، کلیه ایرادات و اشکالات تا نیمه‌شب گذشته رفع و شبکه توزیع برق استان پایدار شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: سوختگی یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر، بیش از ۶۵ مورد سیم‌پارگی ناشی از شکستگی و سقوط درختان، شیروانی‌ها و تابلوهای مغازه‌ها روی شبکه، شکستگی ۱۶ اصله پایه، ۱۹ مورد کج شدن پایه‌های برق و اصلاح ۶ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، ازجمله خساراتی است که به شبکه و تأسیسات توزیع برق استان وارد شد.

حسینی‌نژاد اضافه کرد: با حضور ۲۶ گروه اجرایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق‌رسانی صورت گرفت و مشترکان برق‌دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برآورد به‌عمل‌آمده، مبلغ چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، خسارت به تأسیسات برق‌رسانی استان سمنان وارد شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

نظر شما