شناسهٔ خبر: 52108851 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس: ائتلاف سعودی به قدرت‌‌هایی متکی است که در آینده منطقه جایی ندارند

یک مقام ارشد حماس با مشابه خواندن تجاوز ائتلاف سعودی به یمن با تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطینیان گفت که رژیم‌های عربی باید بدانند که دوستی با غرب و صهیونیست‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمود الزهار» یکی از مقامات ارشد حماس در غزه  در واکنش به کشتار امروز غیرنظامیان یمنی توسط ائتلاف سعودی-اماراتی تاکید کرد، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بهای سیاست خود در قبال یمن و سازش با رژیم صهیونیستی را خواهند داد.

الزهار در گفت‌‌وگو با المیادین با بیان اینکه تجاوز به یمن مشابه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان است، گفت: من به عوامل ارتکاب جرایم علیه یمنی‌ها توصیه می‌کنم به دین و تاریخ خود بازگردند، زیرا در دوستی با غرب و صهیونیست‌ها هیچ فایده‌ای نیست.

او با بیان اینکه ائتلاف سعودی به دنبال جلب رضایت غرب و رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم‌های عربی حاشیه خلیج (فارس) طرح شکست خورده‌ای را برگزیده‌اند و بر قدرت‌هایی تکیه دارند که در آینده منطقه جایی ندارند.

این مقام حماس تاکید کرد: این ظلم و سرکوبگری رژیم‌های عربی است که ملت‌هایشان را از بیان مخالفت با اشغالگری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازداشته است.

الزهار با بیان اینکه حکام عرب به منظور حفظ تاج و تخت خود تاریخ عزت و صلح عربی را فراموش کرده اند، گفت: آنها باید بدانند که نقشه‌هایشان شکست خورده است و سرنوشتشان نباید در دست غربی‌ها باشد.

او اوضاع کنونی در سودان و سرکوب معترضان را نشانه‌ای از نفوذ رژیم صهیونیستی در بین حکام این کشور خواند و در ادامه خطاب به یمنی‌ها گفت: هر کسی به شما تعرض کرد، به او تعرض کنید و از خودتان با هر ابزاری در برابر متجاوزان دفاع کنید.

انتهای پیام/.

 

برچسب‌ها:

نظر شما