شناسهٔ خبر: 52107795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

۲ راهدار لرستانی گرفتار در برف و کولاک نجات یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۲ راهدار شهرستان الیگودرز که شب گذشته در کولاک و برف گردنه "گله بادوش" گرفتار شده بودند نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - عباس شرفی گفت: هادی سرلک و ابراهیم کرم زاده ۲راهدار الیگودرزی شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش گرفتار شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پس از ساعت‌ها جستجو، صبح امروز این ۲ نفر پیدا و با کمک بالگرد امدادی به بیمارستان الیگودرز منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

شرفی گفت: راهداران شهرستان الیگودرز از جمعه هفته گذشته مشغول برفروبی و خدمت رسانی در راه‌های اصلی و روستایی بوده اند.

براثر بارش برف و کولاک طی روز‌های گذشته بیشتر مسیر‌های ارتباطی استان بسته شده و ارتفاع برف در گردنه گله بادوش به بیش از ۶ متر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان نیز گفت: ۱۰ سرنشین گرفتار در خودرو در شهرستان ازنا امدادرسانی شدند.

صارم رضایی گفت: پس از گزارش حادثه به جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا مبنی بر گرفتار شدن چندین خودرو در مسیر روستای عباس آباد و چشمه درگاه بلافاصله تیم‌های امداد و نجات کوهستان، بین شهری اباذر و داوطلبانه آفرود به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: باوجود بارش بیش از حد برف و کولاک در برخی از مناطق شهرستان ازنا با ارتفاع بیش از یک و نیم متر، اما امدادگران ۱۰ سرنشین خودرو‌های گرفتار شده را پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه نجات و به مناطق ایمن انتقال دادند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما