شناسهٔ خبر: 52100316 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حملات هوایی متجاوزان سعودی در غرب یمن

به دنبال حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختمان ارتباطات در شهر حدیده در غرب یمن، شماری شهید و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

حملات هوایی متجاوزان سعودی در غرب یمنبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی اعلام کرد، در حملات هوایی به  اصطلاح ائتلاف سعودی به ساختمان ارتباطات در شهر حدیده در غرب یمن شماری شهید و زخمی شدند.
محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در کانال تلگرامی خود نوشت: حمله به مردم استان الحدیده و دیگر استان‌ها جنایت جنگی است. به کشور‌های ائتلاف متجاوز می‌گوییم که اگر بمباران کردن راه حل بود، نباید هفت سال در این جنایت باقی می‌ماندید و تا به امروز به طول می‌انجامید. آمریکا هم که شما را به سلاح مجهز و با شما در این جنگ مشارکت می‌کند در افغانستان شکست خورد و با جنایت هایش نتوانست پیروز شود. شما هم به لطف خدا در یمن شکست بیشتری خواهید خورد.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از منابع بیمارستانی اعلام کرد؛ در حملات هوایی ائتلاف سعودی به الحدیده، دست کم ۱۰ نفر که بیشتر آن‌ها کودک هستند زخمی شدند. برخی منابع خبر دادند در پی حملات هوایی ائتلاف سعودی به محله مواصلات در حدیده شماری از قربانیان زیر آوار هستند.

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در مناطق دیگر
در همین حال شبکه تلویزیونی المسیره در خبری اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، چهار بار منطقه «الحفاء» در السبعین صنعاء را هدف قرار دادند و سه بار نیز به زندانی در استان صعده حمله کردند و اخبار منتشر شده حاکی از آن است این حمله تلفاتی به همراه داشته است.
خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره در استان الحدیده  از پرواز گسترده جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی بر فراز آسمان این استان خبر داد.

نظر شما