شناسهٔ خبر: 52074874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امداد رسانی و رهاسازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور خوی_چالدران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد 80 نفر در محور خوی_چالدران توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان خوی و چالدران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر جعفرزاده اظهار داشت:با توجه به بارش برف و کولاک  در ساعت۱۵ :۱۵ دقیقه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ مبنی برگرفتار شدن مسافرین در محور خوی - چالدران، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سه تیم از عوامل  عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان خوی و یک تیم پشتیبان از عوامل امدادی پایگاه قره چی بلاغی شهرستان چالدران به همراه اکیپ راهداری شهرستان خوی ، پس از طی مسیر در این عملیات به ۲۷خودرو به استعداد ۸۰ نفر  امدادرسانی کردند، از مجموع ۲۷ خوردوی گرفتار شده به ۱۲ خودرو با بستن زنجیر چرخ و ۱۵ خودرو را با همراهی  اکیپ راهداری  رهاسازی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی با توزیع ۱۴ قوطی کنسروجات ، ۲۷ تخته پتو، ۶۶ بطری آب معدنی و ۷۲ بسته جیره غذایی  اضطراری یک نفره به افراد متأثر، امداد رسانی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما