شناسهٔ خبر: 52035329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پیروزی نزدیک بسکتبال ذوب‌آهن در جدال نفس‌گیر با صنایع/ فسنکو ستاره زمین شد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری نفس‌گیر، با یک امتیاز اختلاف صنایع هرمزگان را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، در ادامه بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (دوشنبه) ۲۷ دی ۱۴۰۰ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صنایع هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی نزدیک، شاگردان فرزاد کوهیان تنها با یک امتیاز اختلاف به پیروزی میلیمتری دست یافتند.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، شاگردان رضا هنگام‌پور عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند و تا لحظات پایانی بازی نیز پابه‌پای حریف خود پیش رفتند، اما در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۸۷ – ۸۶ نتیجه را به حریف اصفهانی خود واگذار کردند.

در این دیدار کوارتر نخست با حساب ۲۰-۲۰ مساوی شد تا شاگردان کوهیان متوجه شوند که بازی سختی برابر حریف خود دارند. در کوارتر دوم ذوب‌آهن موفق شد ۲۴-۲۰ برابر حریف خود به برتری برسد تا در مجموع ۴۴ – ۴۰ برنده به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان هنگام‌پور سعی در به تساوی کشیدن نتیجه داشتند که در انجام این کار ناموفق بودند. صنایع هرمزگان با وجود برتری ۱۹-۲۱ و ۲۴-۲۵ در کوارترهای سوم و چهارم، نتوانست نتیجه را به سود خود برگرداند و در مجموع بازنده بازی شد.

در انتهای این دیدار، «کرلو فسنکو» سنتر تیم صنایع با کسب ۲۱ امتیاز، ۲۱ ریباند و دو پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۳۵ بهترین بازیکن زمین شد.

برای ذوب‌آهن اصفهان نیز آرمان زنگنه با کسب ۲۲ امتیاز، ۲۱ ریباند و یک پاس گل دبل دبل کرد تا با تاثیرگذاری ۳۳ بهترین بازیکن تیمش شود.

انتهای پیام

نظر شما