شناسهٔ خبر: 52037584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیروزی راحت سپاهان در مرحله دوم لیگ بسکتبال/ نفت باز هم باخت

اصغر عبداللهی

تیم سپاهان اصفهان در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان، برابر نفت آبادان به پیروزی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (دوشنبه) ۲۷ دی ۱۴۰۰، تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، اصفهانی‌ها موفق به کسب یک پیروزی راحت شدند.

در کوارتر نخست بازی دو تیم روند پایا پایی با یکدیگر داشتند تا اینکه سپاهان با نتیجه ۹-۸ به برتری رسید. با شروع کوارتر دوم اما شاگردان علی توفیق در تیم نفت عملکرد دفاعی بهتری داشته و ۱۶-۲۵ به برتری رسیدند تا در مجموع، ۲۵-۳۳ برنده نیمه نخست بازی شوند.

با شروع نیمه دوم اما این تیم اصفهانی بود که با درخشش عماد سلمانی، نبض بازی را در اختیار گرفت تا پس از برتری ۲۷-۱۱ در کوارتر سوم، ۵۲ - ۴۴ از حریف خود پیش افتاد. کوارتر چهارم این دیدار نیز ۲۵-۲۵ مساوی شد تا سپاهان اصفهان ۷۷ - ۶۹ برنده بازی شود.

عماد سلمانی گارد تیم سپاهان اصفهان با کسب ۱۸ امتیاز و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۱ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن اصفهانی‌ها در این بازی باشد. محمدرضا بهرامزاد نیز با کسب ۲۰ امتیاز برای سپاهان، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در سمت دیگر میدان نیز رضا رنجبر فوروارد تیم نفت آبادان با کسب ۱۳ امتیاز و ۱۱ ریباند ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۲۱ بهترین بازیکن آبادانی‌ها شد.

پیش از این مسابقه، در دیگر بازی‌ گروه F تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۸۷ - ۸۶ صنایع هرمزگان را شکست دهد.

انتهای پیام

نظر شما