شناسهٔ خبر: 52021302 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هوای ابری، رگبار و رعد و برق همچنان میهمان هرمزگان

خبرگزاری صداوسیما

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز تا ظهر در برخی نقاط غربی و شرقی استان، مناطقی از مرکز و شمال استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق کوتاه مدت پیش بینی می‌شود و احتمال وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز تاثیرات سامانه بارشی با وسعت کمتر در مقایسه با روز گذشته در برخی نقاط استان در ساعاتی تداوم خواهد داشت.

وی گفت: تداوم بارش پراکنده در برخی نقاط شرقی استان تا ساعات بعدازظهر روز جاری، در سایر مناطق موقتا از میزان تاثیرات سامانه بارشی کاسته خواهد شد، اما مجددا فردا در سطح استان رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد مورد انتظار است که سبب آبگرفتگی در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و شرقی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه سامانه بارشی صبح چهارشنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شدف گفت: امروز دریای عمان و شرق تنگه‌ی هرمز با باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی نسبتا مواج است.

حمزه نژاد افزود: با توجه به کاهش تاثیرات سامانه بارشی در خلیج فارس موقتا امروز از شدت سرعت باد در این مناطق کاسته شده است، اما فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن خلیج فارس خواهیم بود.

وی گفت: از لحاظ دمایی با خروج سامانه بارشی از صبح چهارشنبه تا پایان هفته جاری کاهش محسوس دمای کمینه در غالب مناطق استان مورد انتظار است.

نظر شما