شناسهٔ خبر: 52015481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین روز بارش پیاپی باران در هرمزگان/ میناب در صدر بارندگی‌ها

در دومین روز از بارش‌های پیاپی باران در هرمزگان، میناب با نزدیک به ۸۲ میلیمتر بارندگی، بیشترین میزان بارش را در میان شهرستان‌های استان داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان در شهرستان‌های رودان با ۶۹ و شش دهم و پارسیان با ۶۴ و هشت دهم میلیمتر پس از میناب بیشترین میزان بارندگی ثبت شده است.

بر همین اساس در بستک ۶۴ و چهار دهم، بندرعباس ۶۳ و شش دهم، حاجی آباد ۵۰ و هفت دهم، سیریک ۴۴ و پنج دهم، لاوان ۳۸ و دو دهم، بشاگرد ۳۶ و هشت دهم و در قشم (دریایی) ۲۹ و هشت دهم میلیمتر باران باریده است.

<div id="video-display-embed-code_7519406"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3336156/7519406?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید؛ بازشدن دریچه زیرین سد شمیل و نیان بندرعباس

در بندرلنگه نیز ۲۶ و هفت دهم، در بندرخمیر ۱۶ و هفت دهم، کیش ۱۵ و هفت دهم، قشم (فرودگاهی) ۱۴ و هفت دهم، سیری ۳ و سه دهم، در بوموسی ۳ و یک دهم و در جاسک هم ۲ و چهار دهم میلیمتر باران ثبت شده است.

بر مبنای گزارش هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی تا روز دوشنبه در ساعاتی از روز ادامه خواهد داشت و بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره از اوایل صبح سه شنبه در استان، بویژه مناطق غربی رگبار باران، رعد وبرق و افزایش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

این سامانه بارشی صبح روز چهارشنبه از مناطق شرقی استان خارج می‌شود.

نظر شما